Fryser?

Tina_81

Forelsket i forumet
Alle sier at man blir så varm når man er gravid?
Jeg fryser hele tiden jeg, spesiellt på føttene og på henda?
Noen som har erfaringer med sånt?

jeg fryser og svetter om hverandre, kaldsvetter også for å væe på den sikre siden... nesten så man bør nyte det for det blir varmt nok for oss om noen mnder :p

Jeg satt akkurat og kommenterte for meg selv at jeg fryser hele tiden.
Husker ikke helt hva jeg gjorde forrigegang så tidlig, men jeg var VELDIG varm på slutten av svangerskapet, selvom det var vinter og 20-..

For å si det sånn har "termostaten" min aldri virket riktig.. enten er jeg KALD eller så er jeg VARM - og er ikke noe bedre nå.. Men fryser nok mer enn vanlig, har ullsokker på dagenlang og vurderer sokker og full pysj på natta.. men når klokka nærmer seg 4 så er jeg derimot VARM og må ta det av.. ikke lett.. 

Vi får ha på klær det er lett å justere på, en ekstra cardigan og ullsokker:p

Jeg er kjempekald på bena, og fryser generellt en del nå. Sitter med oljeovn rett ved siden av meg på jobben..:P  Tar av meg skoene og putter tærne i mellom:P
Om natten derimot sliter jeg med det motsatte, da er jeg veldig varm, vil helst ha vinduet oppe, men da blir det for kaldt... Skal jammen ikke være lett, altså!

Jeg fryser også, må gjene ha det over 25 grader inne i allefall. I natt måtte jeg sove med 2 dyner på meg, selv om det var normaltemp på soverommet.

jeg fryser og er varm om en annen...

Ja jeg er skikkelig frysen om dagen, pleier ikke å være noe varmeovn ellers, men nå er jeg ekstrem frysen.. Enda jeg har varme klær på. Brrr

Jeg fryser skikkelig! Har gjort det i flere uker! Blitt ganske vant til det nå :p Sitter alltid under pledd eller dyne hjemme.

Det ser ut som det er vedlig normatl å fryse ;) hihihi
Jeg fyrer i ovnen og sitter med ullsokker og ullundertøy på, mens kællen her holder på å dø av varme, og sitter omtrent i boxershortsen, ikke at det gjør meg noe da ;) hihihi
Til sommeren kommer vi helt sikkert til å koke bort!

eg fryser å masse, har gjort det i noen uker.. 

Back
Topp