Fryser og kjeder meg.. Flere?

HanneHM

Gift med forumet
Sitter her alene i kveld, ungene sover, og gubbelure er på skyteklubben sin. Jeg hører på at bikkja gnager på bein, kjenner kvalmen helt oppi halsen, og fryser. [:'(] Ser tv da, og sitter inni her, men alt er så kjedelig i kveld..

Noen flere som kjeder seg?
 
Jeg stresser mer en jeg kjeder meg! Skal holde utdritningslag for bestevenninnen min om 1 måned og føler at ingenting er klart. Kjenner jeg får helt hetta! Sitter å går gjennom alle liste med navn og ting og håper med hele meg at alt ordner seg og gravidhormonene mine ikke surrer alt til!
 
Jeg.... [:)] 
Sitter og oppdaterer forumsidene hele tiden [:D] Da har man mye liv å skryte av [;)] Heldigvis kommer mannfolket straks hjem..!
 
kvalmen ga seg[;)]så jeg har spist litt vannmelon og koset meg[;)]skal kun sitte her på bv i hele kveld haha[;)]
 
Jeg presser jo i meg drit selv om jeg er kvalm jeg da... Kanelboller, igjeeeeen. [>:] Skulle aldri baket så mye. [8D]

Håper min kjære kan komme på noe kvalmestillende til meg!! [:D]

Jeg skal på jobb i morgen da, og sov dårlig i natt, så jeg kan jo egentlig bare legge meg, eller? Er det noe på tv eller?
 
Sitter no her...Som jeg gjør nesten hver eneste kveld..[:D][:D]
Er aleine hjemme jeg og..Godt det innimellom...Begge ungene sover så har bare meg selv å tenke på[8D]
 
Back
Topp