Fryser og gravid?

Heidi88

Glad i forumet
Håper det er et tidlig graviditetstegn at jeg fryser hele tiden, og lurer på om andre gjorde dette tidlig i graviditeten?

Kan ikke huske det. Men kroppen jobber jo, så kan jo være derfor. Om du er gravid. Når skal du teste da? :)

Jeg frøs mye alle tre gangene. Men det slo ikke inn før jeg bygynte å bli dårlig. Ca rundt uke 5-6.

Det kan jo også hende at du bare kjenner litt på høsten?

Leser i dagboka mi at jeg følte meg varm ved anledninger da jeg vanligvis ikke reagerer. Er vanligvis en frysepinn, og var altså varm i dagene før positiv test og litt videre utover...

Kan ikke huske det. Men kroppen jobber jo, så kan jo være derfor. Om du er gravid. Når skal du teste da? :)

Ikke før til helga, men har allerede testet et par dager;) får ubersvake streker, og vet ikke om det er skyggestreker eller hva de er. I såfall har jeg tatt 8 tester med skyggestrek:-o

Ikke før til helga, men har allerede testet et par dager;) får ubersvake streker, og vet ikke om det er skyggestreker eller hva de er. I såfall har jeg tatt 8 tester med skyggestrek:-o
Weeeee! Så spennende:):)

Jeg frøys veldig fra 4 dager før ikm til pos test

Jeg sitter her hutrende under et teppe, inne i den 23 grader varme stuen min, med 3 gensre, longs og tykk bukse, ullsokker og tøfler. :P :D

Jeg frøys tidlig og fram til slutten av 2.trimester, da ble jeg for varm isteden :p
Men ligger å fryser under dyna helt inntil mini som er glovarm nå og jeg er IKKE gravid, men kjenner høsten godt ja :p

Kan godt være det er høsten som merkes ja:/ tiden vil vise- bare synd tida går så treegt akkurat frem mot Ikm:-(

Jeg frøs også veldig i begynnelsen. Var alltid kald! Men det snur! Nå er det stikk motsatt :P

Jeg frøs mye tidlig i graviditeten (men det var etter ikm og positiv test). Noe som var veldig uvant da jeg normalt er veldig varm av meg.

Mener og huske at jeg frøs mye de første ukene ja. Men fra ca uke 9/10 var jeg bare varm og nå (uke 30) fryser jeg ut hele familien med å ha verandadøra åpen nesten hele tiden :p

Frøys veldig helt i starten. Ca. 5-8. (Dårligste perioden)Men varte ikke lenge. Er ellers veldig frysepinne. Men ble fort om til en overopphetet fjomp. Fryser lutt nå da. Men så er det jo høst.

Back
Topp