Fryser og fryser!

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Jeg fryser og fryser uansett hvor mye jeg varmer opp stua,  det begynte for et par dager siden. Er dette normalt når man er gravid eller? Flere som har det sånn?

så bale å fryse sånn da=( eg å fryse veldig mye, men om det er fordi eg er gravid veit eg ikkje... 

Ja, det er ikke noe morsomt. Sitter i sofaen med ullpledd, hehe!

huffda. :( Hos meg er det stikk motsatt. Er så varm at jeg holder på å bli gal. Har vært sånn siden jeg ble gravid.

Mss25 skrev:
Jeg fryser og fryser uansett hvor mye jeg varmer opp stua,  det begynte for et par dager siden. Er dette normalt når man er gravid eller? Flere som har det sånn?

Slik har jeg det også! Helt siden før jeg tok en positiv test har jeg gått rundt i ulltrøye og ullsokker i skoa og vært skikkelig kald helt inn til beinet liksom. Har lagt meg i senga på ettermiddagene for å tine opp.. Fullt påkledd og med pledd og dyne. Det begynner å gå over nå, men jeg har hatt det slik i nesten 2 uker. Vanligvis er jeg veldig varm, så det har vel noe med graviditeten å gjøre regner jeg med.

jeg er omvendt jeg også. føler meg varm. sjekket tempen flere ganger, for vil ikke få feber. men helt normal temp så langt :P blir litt paranoid...hehe

Har det akkurat likt! Her går det i ullsikker, høy temp inne i huset å pels pledd til den store gullmedaljen å forsikkerhets skyld to passelig store 4-beinte dyr (oppi sofan på beina) for å prøve å holde varmen. Sengen må varmes opp med varmeflasker en goooood stund før jeg tør å finne den å ligge der å riste,for gubben sovner jo på under 1min:(

Ja jeg og har det sånn, og lurte på om det er normalt. Jeg fryser så fælt at jeg sliter med å bli ordentlig varm.. Helt grusomt å legge seg på kvelden under en kald dyne på et kaldt rom, tar altfor lang tid før jeg blir varm. emoticon

"den indre termostaten" var helt på bærtur forrige svangerskap... og kjenner litt til det denne gangen også! Wææææh! jeg fryser!!!! Ahhh.... det er så vaaaaarmt!!!! Stakkars sambo'... skjønner ingenting han!

Jeg fryser VELDIG, har iskalde hender og føtter, og jeg pleier egentlig å være veldig varm av meg. Var slik sist graviditet også, og er nok helt normalt. Godt er det ikke :P

Godt å høre at det er flere som fryser Da er det sikkert normalt under graviditet og enten fryse eller være for varm. Gubben svetter for jeg fyrer så mye i ovnen, hehe!

Snuffle skrev:
huffda. :( Hos meg er det stikk motsatt. Er så varm at jeg holder på å bli gal. Har vært sånn siden jeg ble gravid.

Jeg å! Og det var jeg hele svangerskapet sist. Var 20 minus ute og jeg pælma opp vinduet på natta og lå og svetta, mens mannen frøs.

Har hørt det er vanlig at man svetter fordi tempen stiger. Min basaltemperatur er en hel grad over det som er vanlig hos meg.

Men er jo helt sikkert like vanlig å fryse. Syns alt er vanlig i svangerskapet jeg

Tror jeg har defekt termostat jeg også. Iskald på fingrene ganske ofte, vanligvis har jeg rimelig varme hender. Det verste er egentlig at jeg som oftest fryser, men kroppen er varm.
Soveromsløsningen hjemme hos oss er at samboer må legge seg på min side først, så kommer jeg til varm seng etter å ha vært på badet.
Hehe, legger han seg ikke når jeg vil så sover jeg bare på sofaen til han er klar til å legge seg

Ja, jeg er også slik. Har blitt helt ekstremt etter positiv test. Var frossen av meg fra før, men absolut ikke så ille. Her går det i ullstilongs, ullsokker og ulltrøye til daglig, enda det ikke er minus enda her vi bor. Idag satt jeg med dunjakke på lesesalen og frøs.

lille marsvin skrev:
Tror jeg har defekt termostat jeg også. Iskald på fingrene ganske ofte, vanligvis har jeg rimelig varme hender. Det verste er egentlig at jeg som oftest fryser, men kroppen er varm.
Soveromsløsningen hjemme hos oss er at samboer må legge seg på min side først, så kommer jeg til varm seng etter å ha vært på badet.
Hehe, legger han seg ikke når jeg vil så sover jeg bare på sofaen til han er klar til å legge seg

Hahaha, hørtes litt ut som meg.
Kroppen er varm, men jeg fryser så innmari.
Sambo leger esg på min plass mens jeg steller meg også moser jeg meg inn under dyna helst med ullsokker og en tynn genser. Får ikke sove når jeg er kald på tærne..
Er nok mest vanlig og fryse i begynnelsen for så og få d svært varmt senere.

Jeg husker jeg hadde det veldig varmt på slutten sist. Er ikke ofte jeg går uten sokker inne..

Dette er tredje gangen jeg er gravid, og det har ikke vært slik tidligere. Jeg har vært skikkelig varm helt siden jeg ble gravid med den første, i over 5 år! Nå er jeg skikkelig kaldt hver dag. Håper det vil gå over snart..

I dag fryser jeg så jeg hakker tenner!!!!
I går var jeg svett og varm! Ikke til å bli klok på denne kroppen....

Fryser jeg og, noe helt forferdelig.

Ja er visst normalt å fryse - og lik enormalt å være varm.. hehhe 

Forrige gang frøs jeg like mye som nå!!
Haha, i går kom sambo hjem med lillegutt og de sprang rett ut på terassen, var visst badstu inne.. jeg satt med pledd og frøys fortsatt på beina:p 

Morsomt å være gravid - alle mulig rare ting er plutselig helt NORMALT!

Back
Topp