Fryser og feberfølelse på kvelden?

Har ikke feberfølelse, men er jaggu gjennomfrossen!

Ikke feberfølelse... Men fryser når jeg legger meg og våkner av at jeg er for varm..

Fryser hver kveld, fyra i peisen i går.. mannen trodde det hadde rabla for meg haha

Fryser og litt mer enn vanlig. Går alltid med t-skjorte på jobb, men syns det var litt kjølig i går. Har ikke feberfølelse, men følte meg litt varm i hodet og veldig trøtt i gårkveld. Men det tenker jeg kan være mange grunner til, f.eks. mye jobb i det siste, vært ute i sol og frisk luft. :happy:

Jeg fryser mye på kveld... hadde fyrt på hytta, over 20 grader. Lå med tynnull-klær og ullpledd. Frøs når vi la oss og samboer mente jeg var unormalt varm. Ikke sjuk eller feberaktig. Kan ikke huske jeg frøs med guttaboyz. Uvant.

Fryser om kvelden, og våkner etter noen timer helt gjennomsvett :p Har ikke tenkt noe særlig over det før, men kan ha en sammenheng

Sniker... Jeg hadde det også sånn, og legen mente det er en helt vanlig reaksjon på hormonene. Det ga seg da hormonnivået gikk litt ned (mot andre trimester). :)

noen andre? Er så frysen! Spesielt på kvelden når jeg skal legge meg. Måler temperaturen men den er afebril. Ligger med varmeflaske moskusdyne hel pyjamas og midt på natten er jeg gjennomvåt og svett :nailbiting::woot::coldfeet:
Samme her! Fryser og svetter om hverandre...

Fryser nesten hele tida. Akkurat nå går det greit fordi jeg har svart bukse og flanellskjorte og slikker sol på sofaen sammen med katta. Blir aldri for varm og svetter ikke. Sambo og datter synes jeg er veldig varm. Ikke feber.

Jeg også fryser om kvelden og våkner våt av svette i løpet av natten. Gleder meg til jeg blir varm hele tiden, det var jeg uti svangerskapet sist, og å slippe å fryse på beina var helt himmelsk!

Back
Topp