Fryser og er trøtt

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Jeg fryser 90% av døgnet, selv om jeg har masse klær på. Det begynner å gjøre vondt :p
Og er utroooolig trøtt hele tiden. Virkelig plagsomt trøtt. Øynene svir konstant :p
Noen som vet hva det kan skyldes?

Det kan jo være så mangt ;-) Symptomene du beskriver kan skyldes graviditet, årstiden, forkjølelse/du brygger på noe eller at du mangler næringsstoffer e.l. En tur til legen vil nok gi deg et mer nøyaktig svar :D

Det kan jo være så mangt ;-) Symptomene du beskriver kan skyldes graviditet, årstiden, forkjølelse/du brygger på noe eller at du mangler næringsstoffer e.l. En tur til legen vil nok gi deg et mer nøyaktig svar :D

Haha ja jeg vet det kan være mye rart. :p
Får bestille legetime, tenker jeg. Selv om jeg nesten ikke vet om jeg gidder. Føler de aldri finner noe galt om så man nesten dør foran øynene på dem.

Sånn hadde jeg det etter jeg var blitt frisk etter lang tids sykdom. Legen min sa kroppen min brukte energi på andre ting, og derfor var jeg kald og trøtt. Husker jeg var så trøtt at jeg kjente det i skjelettet! Håper du føler deg piggere etterhvert :)

Sånn hadde jeg det etter jeg var blitt frisk etter lang tids sykdom. Legen min sa kroppen min brukte energi på andre ting, og derfor var jeg kald og trøtt. Husker jeg var så trøtt at jeg kjente det i skjelettet! Håper du føler deg piggere etterhvert :)

Takk! Høres kjent ut. Kan godt være noe lignende her siden jeg har vært syk lenge og har operert i vinter. Men burde visst ta noen blodprøver :p

Jeg var slik før jeg fikk påvist lavt stoffskifte. Det sjekkes med blodprøve hos legen:)
Ellers så er det jo vanlig i graviditet om du er det :)

Back
Topp