Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og! Spesielt på kvelden. Visste ikke det var et typisk symptom. Må dusje lenge og vaaaaarmt hver kveld før jeg klarer å legge meg på kaldt soverom. Har 5-åringen i senga, han er som en liten varmeovn, det hjelper![]()
Så jeg går og kjefter på samboeren, og beskylder han for å påstå at han ikke fryser bare for at jeg ikke skal ha rett i at det er kaldt inne 
Jeg sover med 100 grams sommerdyne hele året og vinduet åpnetSamme her! Brukte laaang tid på å sovne en periode, men nå har jeg funnet ut hva som fungerer her! Sover med ullundertøy, et teppe og to vinterdyner![]()

Haha du er gal!Jeg sover med 100 grams sommerdyne hele året og vinduet åpnet![]()

Jeg har også våknet svett flere netter i det siste, såpass at jeg må opp og skifte liksom. Men hele kvelden sitter jeg under et pledd og fryser...Fryser mye, særlig på kveldene, men i natt våknet jeg gjennomsvett.
Akkurat samme her!Jeg har også våknet svett flere netter i det siste, såpass at jeg må opp og skifte liksom. Men hele kvelden sitter jeg under et pledd og fryser...![]()