Fryser hele tiden.

Lykke27

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Hei. Jeg er sikkelig ispinne her om dagen. Fryser konstant, uansett om jeg kler på meg. Sover aldri med pysjamas, men nå må jeg. Hahah. For liksom ikke varmen i meg. Noen andre ? Huske ikke at jeg var sånn sist.

jeg fryser også konstant... jeg er kald til vanlig og, men dette er ekstremt...
Det er veldig kaldt ute også da, så regner med det har noe å si..

Her og -særlig kveld/natt.

Jeg er også mye kald! Eneste som hjelper er å ta en varm dusj...

Jeg og! Spesielt på kvelden. Visste ikke det var et typisk symptom. Må dusje lenge og vaaaaarmt hver kveld før jeg klarer å legge meg på kaldt soverom. Har 5-åringen i senga, han er som en liten varmeovn, det hjelper :happy:

Jeg og! Spesielt på kvelden. Visste ikke det var et typisk symptom. Må dusje lenge og vaaaaarmt hver kveld før jeg klarer å legge meg på kaldt soverom. Har 5-åringen i senga, han er som en liten varmeovn, det hjelper :happy:

varm dusj er helt magisk når man fryser.
fikk veldig lyst på det nå. Men tar det til kvelden. Kan jeg ta liten spakveld med ansiktsmaske ect.

Samme her! Brukte laaang tid på å sovne en periode, men nå har jeg funnet ut hva som fungerer her! Sover med ullundertøy, et teppe og to vinterdyner :hilarious:

Jeg fryser også skikkelig, sitter under et pledd nå og hutrer! Vi har sånn vannbåren varme i gulvene og ikke en eneste ovn å skru på :shifty: Så jeg går og kjefter på samboeren, og beskylder han for å påstå at han ikke fryser bare for at jeg ikke skal ha rett i at det er kaldt inne :hilarious:

Samme her. Er en frysepinne fra før av men nå for tiden er det helt grusomt. Fryser så utrolig mye at det gjør vondt. Må sove med pysj og ullsokker om natten. Og teppe sammen med dynen.
Hjelper nok ikke på at det er en del minusgrader heller, som vi ikke er helt vant med her.

Fryser skikkelig på dagtid og spesielt på kvelden. Men på natt våkner jeg og er gjennomsvett... :wideyed:

Samme her! Brukte laaang tid på å sovne en periode, men nå har jeg funnet ut hva som fungerer her! Sover med ullundertøy, et teppe og to vinterdyner :hilarious:
Jeg sover med 100 grams sommerdyne hele året og vinduet åpnet :hilarious:

Back
Topp