Fryser eller svetter?

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg har altid vært en person som er varm og svetter hele tiden. Men etter jeg ble gravid, har jeg vært kald. Er det flere som er motsatt av hva dem pleier å være?

Jeg er til vanlig en fryspinn. Har vært som en varmeovn siden jeg ble gravid. En av tingene som hintet om graviditet. Nå i dag fryser jeg. Jeg klarer ikke bli varm. Var så kaldt i natt da været slo om. Måtte ta på meg lestene og finne den store dobble thermodyna mi. Skjønner ingenting.

Andre ting på meg som er motsatt er at jeg er mett. Jeg er konstant sulten året rundt og har lyst på junk og snop, men nå kan jeg spise og faktisk bli mett, og er mett leeenge. Det er jo bare positivt, sånn sett. :P

Fryser! Begynt med ull allerede :oops:

Jeg svetter som bare det.
Våkner gjennomsvett hver natt og svetter veldig ellers

Jeg er litt blanda. Enten veldig varm eller fryser.. aldri en mellomting omtrent:)

For meg er det enten eller. Enten fryser jeg så mye at jeg omtrent hakker tenner og må legge meg under både pledd og dyne, eller så svetter jeg og føler at jeg har feber. Er til vanlig litt frysepinne :)

Andre ting på meg som er motsatt er at jeg er mett. Jeg er konstant sulten året rundt og har lyst på junk og snop, men nå kan jeg spise og faktisk bli mett, og er mett leeenge. Det er jo bare positivt, sånn sett. :p
Jeg er konstant sulten som gravid. Vil ha mer mat en halvtime etter et måltid.

Nå fryser jeg. Har vært så varm og har svetta så mye siden fem dager før IKM. Men i dag har jeg vært så kald. Jeg klarer ikke få opp varmen i kroppen. Uheldigvis er jeg mye ute i jobben min. Men jeg har på meg thermodress. Inni har jeg ullundertøy og ullbukse og ullgenser. Lurer på hva jeg skal kle på meg når det blir -15° å vi skal være ute...

Ååå er det en gravid greie? Har også gått rundt å vært så kald nå i flere dagerhar ikke tenkt over at det kunne være pga det

Back
Topp