fryser du ?

nnugni

Glad i forumet
her fryser jeg halvt ihjel på kvelden så fort barnetv er slutt begynner jeg å fryse det er jo rundt da jeg begynner å bli veldig trøtt også så det kan jo ha en sammenheng
noen flere her som fryser ?

Ja!!!!! Veldig fryser jeg, og spesielt om kvelden ha. Testet en veldig svak positiv i dag, så er ikke helt overbevist, men har symptomer ihvertfall:)

Ja!!!!! Veldig fryser jeg, og spesielt om kvelden ha. Testet en veldig svak positiv i dag, så er ikke helt overbevist, men har symptomer ihvertfall:)

Jeg fryser også mer på kveldene..
Sitter med en ekstra genser gjennom hele dagen og fryser mens jeg svetter ekstra mye under puppene og der nede.
Trettheten kommer også ekstra på kvelden fra 5 og utover.
Men jeg nyter hvert eneste symptom til nå jeg :D

Jeg fryser hele tiden. Sover med kosedress om natten :)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!!!!!!!!!! buhuuu fryser som bare det utover kvelden.... akkurat nå fryser jeg skikkelig..

Jeg er også skikkelig kald.. Nesten alle på jobben min har begynt å bruke vår-jakker siden været har vært så varmt, men jeg går ennå med boblejakka!!!

Fryser veldig lett sånn generelt sett hele tiden jeg :p

Melder meg inn her. Fryser mest på kvelden, og på natta. Har fryst hver kveld i hvertfall 3 uker nå...

ja fryser mye.. vil gjerne ha jakke inne når folk syns det er varmt.. første dagene trodde jeg at jeg holdt på å bli syk.. men frysinga fortsette og jeg er like frisk så da er det vel graviditeten da ;)

Jeg fryser også.. kommer like gjerne midt på dagen, som på kvelden og natten.. Det som er litt spesielt er at det kommer sånn helt plutselig... Gikk i butikken sammen med min kjære, og ble plutselig iskald.. så da gikk jeg rundt med min + hans jakke... så kanskje ikke så lur ut, men god og varm igjen ble jeg ;-)

Fryser lettere på bena føler jeg... Stadig vekk iskalde føtter! :O

Fryser også som en ... va er egentlig slutten på den setningen? Vi var i Paris i helga, mannen min og de andre gikk rundt i genser og t-skjorte, jeg med bergansjakke og sjerf, og fremdeles frøs jeg. Har hatt slike frysetokter lenge! :/

ja fryser hele tiden, vil helst ligge på sofaen under to - tre tepper:-p
har vert i campingvognen i helgen, var helt ekkelt å gå å fryse hele tiden når andre syntes det var helt behagelig temp...

Fryser ofte, men jeg er litt frossenpinn da :-) nå ligger jeg slått ut av influensa på sofaen og har fryst i hele natt! Men jeg fryser ihvertfall hvis jeg er trøtt så kvelden er verst her også :-)

Back
Topp