Fryser dere?

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Jeg fryser sånn!! Hele dagen lang, til og med i vinterjakke. Leser det kan være et symptom. Har frosset siden positiv test:p
 
Ja av og på :p hehe.. Får av og til sånne hetetokter også! Hjelper ikke på frosten halvtime senere :p
 
Ja av og på :p hehe.. Får av og til sånne hetetokter også! Hjelper ikke på frosten halvtime senere :p


Akkurat sånn er jeg også. Helt håpløst, fyrer i peisen og så plutselig dør jeg av varme:hilarious::hilarious:
 
Fryser stort sett hele tiden, men slik er jeg til vanlig også ;)
Men sliter nå med at jeg våkner på natten og syns det er altfor varmt! Vrir og vender på meg og ender opp med vindu på fult gap! Ikke helt normalt til meg å være..:rolleyes:
 
Fryser også veldig - de andre på jobb tror jeg er gal som kler på meg når de kler av seg jobber i barnehage så er ikke stillesittende arbeid akkurat
 
Akkurat sånn er jeg også. Helt håpløst, fyrer i peisen og så plutselig dør jeg av varme:hilarious::hilarious:
Haha ja.. Måtte ta meg en kjapp dupp her før jeg hentet i barnehage i dag. Frøs som fy både før og etter duppen. Tok på meg ullvanggenser og alt mulig og gikk til barnehagen.. fant seriøst bort :p
 
Jeg fryser, og er iskald på fingre og tær. Men om natten blir jeg varm, og må stå opp for å åpne vinduet! Håper det er et bra symptom da :hilarious::joyful:
 
Hele tiden - men har ikke tenkt på at det kan være et symptom :p

Har hamstret ull og går konstant med ekstra strikkejakke på jobb :) Fant veldig god merinoull på Coop Xtra faktisk, så nå har jeg flytta inn i ullbukse også!
 
Jeg er omvendt. Jeg er så varm. Og jeg STINKER svette på trening. Jeg ble så sur i går da jeg løp intervaller hvorfor sidemannen for fader meg ikke kunne ha på seg rent tøy og deo når han var på et senter.

Vel. Det var visst meg det. Meg som stinka. :bag:
 
Fryser nesten hele dagen. Går i ullbukse og lanullva når jeg er hjemme. Skikkeli frostpinn
 
Bestandig. Verre nå. Og svetter om natta da for sikkerhets skyld. Våkner med gjennomvått sengetøy :grumpy:
 
Jaaa fryser ofte! Kalde hender, fryser meg inn i drømmeland m ulltrøye og ullsokker:hilarious:

og plutselig våkner jeg opp våt av svette.. kroppen er interessant..
 
Back
Topp