Fryser dere?

Leamusa

Forelsket i forumet
Leser at man skal bli så varm når man er gravid, men jeg har aldri frosset mer enn nå:bored:

Flere som er sånn?:bag:

Jeg fryser vanligvis noe helt intenst.. nå et det sånn "ok, det er kaldt" men mannen har reagert på at jeg er glovarm

Jeg fryser alltid til vanlig.
Nå er jeg enten frossen eller altfor varm, ingen mellomting :p

JA! Så bra du tok opp dette. Har siden eggløsning vært kald helt inni skillete. Idag på butikken fikk jeg frosten i meg og hakket nesten tenner der jeg stod. Litt i perioder heldigvis - men myyye kald.

Ja!! Fryser og fryser. Et sikkert tegn på tidlig graviditet her. Er alltid varm ellers

Jeg og fryser! Må alltid ha teppe når jeg sitter rolig. Men blir raskt veldig varm i aktivitet. På slutten av svangerskapet pleier jeg å vere varm:)

Har bestandig vært kald av meg, nå er det enten å være iskald eller alt for varm.

Svetter som bare det på natta.... på dagen varierer det mellom kald og varm.... blir ellers kald når jeg er trøtt så kanskje derfor det er litt kombinasjon?

Haha ja. Husker deg var slik de andre gangene også.
Med førstemann lå jeg på stranda med jakke og hakket tenner mens resten av gjengen rundt meg lå i badetøy og slikket sol:laughing021

Jeg fryser også veldig for tida. Jeg har trodd at det er pga at stoffskiftet mitt som har blitt lavt igjen sine jeg ble gravid. Etter jobb (i barnehage)har jeg kommet rett hjem og hoppet i dusjen for å få varmen i meg igjen. Men jeg ser jo at flere opplever det samme:)

Jeg fryser og. Og jeg er normalt veldig varm, så dette er uvant. Men mener jeg hadde det slik i en av de andre graviditetene og

Ja, så grusomt kald. Har står varmepumpa på 25, og alikevel har jeg på meg to gensere inne og fluffy sokker.. brrrr

Alttid slitt med frysing. Men nå kokker jeg å må kle av meg...

Back
Topp