Fryser dere mye, eller er det bare meg

Monkaponka

Forumet er livet
Mulig dette har vært tatt opp før, husker ikke.
Altså, jeg fryser noe helt vanvittig mye.

Blodtrykket var litt lavt på svangerskapskontrollen, kan det ha noe å si?

Brrrrrrr.....

Fryser dere?

Jeg er en skikkelig frysepinn til vanlig, men synes faktisk det er verre nå. Har vel 23-25 grader i leiligheten hele tiden. Jeg målte BT på jobb forleden dag, og mitt var også litt lavt, men vet ikke om det har noe å si.

ORIGINAL: * LilleSnupps *

Jeg fryser syykt mye. Må nesten ligge med 2 dyner når jeg skal sove eller ha ovnen på på rommet..[&o]

Høres ut som meg dette, godt vi er fler[:D] Da er det vel normalt.[:D]

jeg å fryser sinnsykt mase...fyrer som bare det å sitter under teppe...

med førstemann frøs jeg kjempe mye i mange mnder...nå er det begynt denne gang,så sover med strikkesokker og ullpledd+ dyne :)

Går seg til...mot slutten av svangerskapet kokker jeg...alltid varm..

fryser ja? konstant...har gjort det helt siden uke 4 jeg..brr...

ORIGINAL: merete_80

Jeg er varmere enn normalt.

Enig med deg! Jeg er mye varmere enn til vanlig... Lufter som bare det!! Hehe Men det er litt vekselvis da, det ene øyeblikket er jeg varm - lufter - så fryser jeg! hehe

Jeg er også dødsvarm. Svetter bare jeg går til bussholdeplassen som ligger 1 minutt unna...

Jeg ligger gjerne under to pledd og fryser selv om det er over 25 grader i stua! Og vet at jeg om få måneder kommer til å være ekstrem varm nesten hele tiden, ihvertfall hvis det blir som sist gang! 

jeg fryser og er glovarm om hverandre...  Tror forresten at lavt blodtrykk kan  gjøre at en fryser ja..[:)]

Jeg fryser litt enda, men mye mindre enn jeg gjorde for et par-tre uker siden....da frøys jeg så fælt at jeg kunne dusje opp til tre ganger om dagen bare for å få att varmen[;)]

Jeg også fryser veldig til tider....
Må ha godt over 22-23 grader i huset hele tiden....
Enda kan det hende jeg ligger med et pleddd eller ei dyne over meg, når jeg skal slappe av på sofaen om dagen....
Jeg har hatt veldig blodtrykk under svangerskapet,,, og vet ikke om det kan ha noe å si jeg...

Alltid vært kald! Nå også spes på beina. Skal visst være en gutt da[;)]

Back
Topp