Fryseprinsen er her <3

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
27/12-14 kl 12.00 kom den vakreste skapning på jord til verden. Født noen uker for tidlig hadde han det travelt med å hilse på oss :)
2210 g og 44 cm lang. Uke 34+0
ImageUploadedByBV Forum1419833198.796195.jpg

Har litt problemer med å holde varmen da han ikke har så mye underhudsfett enda, og må mates med sonde. Ellers er han helt perfekt og moden <3
Har tilbringt dagene med å stirre og stirre på det lille ansiktet, og klarer ikke helt å forstå at den lille gutten der er min!
Hold ut vakre damer, belønningen for alt vi går gjennom er så utrolig verdt det :) :)

Gratulerer:-)

Nå fikk jeg gåsehud, jeg husker at du ble gravid samtidig som vi hadde vårt første forsøk. Gratulerer så mye! Fantastisk!

Gratulerer!!! Kos dere masse fremover :-)

Åååå gratulere så hjertens mye med vidunderet <3 <3 <3

Så nydelig liten hånd. Gratulerer så mye! Vanskelig å skjønne at det er en sånn liten guttehånd inni min mage også som venter på å komme ut. Kos dere masse :)

Han er sååååååååå skjønn

Tusen takk! :) er LITT stolt ja :) ;)

Så fantastisk!! Gratulerer så mye til dere begge ❤️

27/12-14 kl 12.00 kom den vakreste skapning på jord til verden. Født noen uker for tidlig hadde han det travelt med å hilse på oss :)
2210 g og 44 cm lang. Uke 34+0Vis vedlegget 96375
Har litt problemer med å holde varmen da han ikke har så mye underhudsfett enda, og må mates med sonde. Ellers er han helt perfekt og moden <3
Har tilbringt dagene med å stirre og stirre på det lille ansiktet, og klarer ikke helt å forstå at den lille gutten der er min!
Hold ut vakre damer, belønningen for alt vi går gjennom er så utrolig verdt det :) :)
Gratulere

Gratulerer så mye, nyt denne første spesielle tiden :)

Gratulerer! :) Små babyhender er det mest fascinerende som finnes!

Gratulerer så mye!! ❤️

Gratulerer!! <3

Back
Topp