Fryseforsøkspørsmål... igjen..

kokosnøtta

Glad i forumet
Hvordan er det etter innsett av fryseegg? Må en ta det mer med ro enn ved ferskforsøk? Tenker litt i forhold til jobben da det kan være ekstremt mye stress til tider.

Kan en ha sex, eller bør en vente til det evt har festet seg og en har fått positiv test?

Du kan leve som normalt og ettersom de har stoppet eggproduksjonen din, er det ingen restriksjoner på sex.... Meeeen jeg tar det alltid med ro etter innsett og ingen sex før etter uke 12.

Fryseforsøk her nå :) Lever helt normalt, bortsett fra de medisinene som jeg jeg tar x3 daglig til uke 10 da. Sex når vi har lyst og normal aktivitet. Løfter ikke for tungt og unngår for mye stress.

-iPhone appen-

Flere mnd uten sex ????
Blir så kvalm, uvel og får dundrende hodepine av medisinene uansett, at det spiller ingen rolle :p

Og ikke minst 12 uker med crinone og ekle greier oppi der, med såre slimhinner og småblødninger nok som det er...

Last edited:
Haha, jeg fikk først litt bakoversveis da jeg leste ingen sex før uke 12.. men med lutinus/crinone så lenge så skjønner jeg det litt:-P

Men det er vel ikke skadelig for embryo å ha sex? Det blir som et "normalt" svangerskap?

Her er det sex! Og jeg tar en morgen og en kveld. På kvelden er det lite rester igjen og da skjer det før jeg tar kveldsdosen. Klinet hans havner jo da ikke inni meg for da blir det mye rart inni der :P

Back
Topp