Fryseforsøk

Lbo83

Forelsket i forumet
Hepp!

Da er jeg på dag 8 (om man regner innsett dagen som dag 1:-), og kjenner svært lite...Hadde en kveld med litt murring i magen, og en dag med litt vond og oppblåst mage.
Hadde veldig mye TR murringer neste hele tiden, ømme bryster, vondt i hode ved ferskforsøket...

Blir så usikker når jeg ikke kjenner noe...[8|] Dere som har vært gjennom frys, hvordan opplevde dere dette i forhold til ferskforsøk??

Jeg merket på dag 5 at eggene festet seg på ferskforsøket. Nå på fryseforsøket så festet jo egget seg bare nok til og produsere hcg og det ble kjemisk. Men jeg innbiller meg at man burde kjent mer på frys enn på fersk siden på fersk så er man øm etter uttak, crinonen gir mange bivirkninger osv. Men jeg krysser fingre og tær for at spiren sitter [:D]

Er jo fortsatt en uke til testing, så kan jo fortsatt skje ting med magen og puppene![;)]
Vet jo at alt dette er individuelt, men blir jo stresset og usikker om man kjenner for mye, og om man ikke kjenner noe...hehe[:)] Ikke lett dette[8D]

Kjenner meg godt igjen her ja!!![:D]
Er litt positiv [:)], så litt negativ [:@], likegyldig, glad for at dette er det nærmeste vi har vært en graviditet, nervøs, spent, urolig og virrete!!!
Klarer ikke helt og fullt å holde fokus på div ting (har vært mye sånn helt siden vi begynnte prøvingen, var ikke sånn før!)

spennende dette snuppa... klemmer

Spennende!!! [:)]

Denne rugeperioden er vel spennende!! hehe[;)]

God påske til dere alle[:D]

På ferskforsøket som ble neg, hadde jeg en del symptomer. Veldig ømme pupper, stikninger, hodevondt, trøtthet, sliten.. Tror jeg hadde alt man kunne få. På fryseforsøket har jeg nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt. Hadde et spor av blod på rugedag 4, regner med at det var en festeblødning. I helgen har jeg plutselig fått menssmerter i ny og ne, så da antok jeg at det ikke gikk denne gangen heller. Men i dag lyste testen sterkt positiv mot meg. Så lite/ingen symptomer trenger ikke være noe negativt. Masse lykke til videre i rugingen. [;)]

ORIGINAL: Nitho

På ferskforsøket som ble neg, hadde jeg en del symptomer. Veldig ømme pupper, stikninger, hodevondt, trøtthet, sliten.. Tror jeg hadde alt man kunne få. På fryseforsøket har jeg nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt. Hadde et spor av blod på rugedag 4, regner med at det var en festeblødning. I helgen har jeg plutselig fått menssmerter i ny og ne, så da antok jeg at det ikke gikk denne gangen heller. Men i dag lyste testen sterkt positiv mot meg. Så lite/ingen symptomer trenger ikke være noe negativt. Masse lykke til videre i rugingen. [;)]

Dette var fin og god lesning!! Håper virkelig på positiv test på torsdag[:D][:D]
Gratulerer så mye med flott test! Hurra[:D]

Back
Topp