Hei hei!
Jeg er ruger nå på to fryse egg, det første fryseforsøket mitt....
Jeg fikk fire egg på frys etter mitt første forsøk i september. Da ringte jeg klinikken samm dag som negativ test og mensen kom. Da fikk jeg beskjed om å hoppe over en mens, og mensen etter den kunne jeg begynne å ta progrestron tabletter. (progonava het dette). Fikk tilsendt resept på dette i posten, og fikk beskjed om å ringe igjen så fort jeg begynte på dette, første dag av menstruasjonen.
Når den kom nå i slutten av november begynte jeg på progonova tre piller om dagen. Den dagen jeg ringte da, ble det satt opp time til ultralyd etter tolv dager på progynova. Da så de om slimhinnene var tykke nok og klare til å ta imot ett egg. Det var de hos meg, så på dag 16 i syklusen satt de inn to av fryse eggene. De tinte IKKE alle fire. Bare de to som som skulle brukes. Men hadde ikke de overlevd hadde de selvsagt begynt å tine de andre også...
Så jeg har fortsatt et fryseforsøk igjen med to egg hvis ikke det skulle klaffe denne gangen heller.
Håper dere ble litt klokere nå.....
Og glemte en ting, to dager før man setter inn egg begynner man også på crinone i tilegg til progynova. Dette skal man gå på til tolvte uke hvis man blir gravid.....