Fryseforsøk

Emi81

Glad i forumet
Junibarna 2019
Flere med fryseforsøk her? Vi er på vårt første forsøk, testet positivt, men første Beta var på 58, 10 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst. Andre beta på 161, tredje beta i morgen, kjenner på at det bekymrer meg at den er så lav... men testene tyder på at det går riktig vei...? :happy8

Vedlegg

• IMG_20230919_223919.jpg
    IMG_20230919_223919.jpg
    230,2 KB · Visninger: 48
Testene er kjempe fine! :love017
Skjønner godt at det er stressende med lave tall, men jeg har troa på at sånt er veldig individuelt. Noen har naturlig lavere hcg, uten at det er noe galt av den grunn. Det viktigste er jo stigningen, og 48t for dobling er gjennomsnittet slik jeg har forstått det. Noen er litt raskere og noen litt tregere. Tror dette går bra jeg. Super fine tester og absolutt synlig økning fra test til test!! :joyful::Heartred

Testene er kjempe fine! :love017
Skjønner godt at det er stressende med lave tall, men jeg har troa på at sånt er veldig individuelt. Noen har naturlig lavere hcg, uten at det er noe galt av den grunn. Det viktigste er jo stigningen, og 48t for dobling er gjennomsnittet slik jeg har forstått det. Noen er litt raskere og noen litt tregere. Tror dette går bra jeg. Super fine tester og absolutt synlig økning fra test til test!! :joyful::Heartred
Takk! :smiley-angelic001 ❤️ Håpet og følelser sier "baby", fornuften sier "vent med feiringa". :smiley-ashamed005

Fryseforsøk her også, men har ikke målt noe med blodprøver. Ser fine ut de testene der da. Embryo kan jo være litt tregt i begynnelsen siden det har vært frosset ned. Håper virkelig det her går veien for dere selv om det virker å gå tregt med hcg. ❤️

Frysforsøk her også ❤️ Testene ser bra ut! Og ikke tenk sååå alt for mye på tallene, stigningen har mer å si, og så langt så er stigningen bra. Vår klinikk bruker dag 14 etter innsett som test dag, og det tilsvarer vel rundt din beta 3. Så da er iallefall tallene bra tenker jeg ❤️

Vi fikk beskjed om at de ønsket helst en hcg på dag 14 mellom 100-120 og at det var gode tall ❤️

Beta #3 er på 350 :love017 ❤️
For et fint tall! :Heartpink Krysser alle fingre og tær for at det går bra selv om starten var litt treig.

Fryseforsøk her også - måtte ha en hysteroskopi før innsett, livmor var full av arrvev etter utskrapning i fjor. Foreløpig ser det ut som om det klaffet fint :Heartpink

Fryseforsøk her også, kan legge ved verdiene jeg har hatt.

3+3 10 (10dpo)
3+5 26 (12dpo)
4+0 60 (14dpo)
4+3 206 (17dpo)
5+0 902 (21dpo)
5+4 3015(25dpo)

Stigningen på prøvene dine er jo super :hello2

Fryseforsøk her også, men har ikke målt noe med blodprøver. Ser fine ut de testene der da. Embryo kan jo være litt tregt i begynnelsen siden det har vært frosset ned. Håper virkelig det her går veien for dere selv om det virker å gå tregt med hcg. ❤️
Satt den på første forsøk for deg også? Vi trodde virkelig ikke det skulle gå med ett forsøk vi..

Fryseforsøk her også, kan legge ved verdiene jeg har hatt.

3+3 10 (10dpo)
3+5 26 (12dpo)
4+0 60 (14dpo)
4+3 206 (17dpo)
5+0 902 (21dpo)
5+4 3015(25dpo)

Stigningen på prøvene dine er jo super :hello2
Ble du også gravid på første fryseforsøk? Utrolig fine verdier du har, vi fikk beskjed om at høyere verdi var ønskelig så ble jo bekymret for at vi ligger under ønsket..

Ble du også gravid på første fryseforsøk? Utrolig fine verdier du har, vi fikk beskjed om at høyere verdi var ønskelig så ble jo bekymret for at vi ligger under ønsket..
Dette er tiende innsettet vårt, så dessverre ikke på første. Har hatt 3 ferskforsøk og 7 fryseforsøk. Dine verdier er jo ganske like mine :Heartred

Satt den på første forsøk for deg også? Vi trodde virkelig ikke det skulle gå med ett forsøk vi..
4 mislykkede forsøk først. 4 uttak hos privat klinikk. En senabort i uke 17 og så begynte vi hos St.Olavs. Hadde 2 uttak der for å samle litt på frys. Den satt på første innsett så nå har vi 2 på frys.

Back
Topp