Fryseforsøk

HormonTrollet

Flørter med forumet
Heisann!
Har lett lenge nå etter "timeplan" for fryseforsøk...men får enda ikke helt svar...
Fikk piller i posten i dag fra ST.Olavs..Progynova og Progestan (med RØD 3kant)..å et ark som jeg skal gi til den gynekologen som skal ta UL..bor jo i Bodø og skal til T.heim for å få innsetting.

MEN ; Hvem Hva Hvor liksom? Når skal man ta disse pillene? Når skal man til UL? Tar alle gynekologer UL? Får vi vite før vi reiser til T.heim om egget har klart seg eller kan vi risikere å reise "bomtur"? Har jo bare 1 egg [&o] 

Ååå er så mye som surrer i hode..de tar jo aldri telefonen der nede!! Å ike sto det noe med pillene vi fikk...

Håper kansje noen er i samme bår her..finner ingen på noen andre "gravid" sider som driver med fryseforsøk...

Du får vel et slags skjema av sykehuset som du skal følge som informerer om når du begynner på piller, hvor mye og hvilken. Og også når du skal på UL. Kan jo også hende det er behov for flere ul timer alt ettersom hvordan slimhinnene er, om de er klar til å ta imot et egg.
Og er det noe du lurer på, så ta heller en telefon får mye til sykehuset enn en for lite.
Har vært igjennom to frys selv, så veit litt om gangen i det.

Du skal ha fått eit slags skjema, du skal vel ta nokre eggløysingstestar og når dei slår ut skal du til gynekologen til UL. (Trur alle gynekologar kan det). Kan henda eg hugsar feil her. Det er jo lenge sidan.

MEn i alle fall ringte St. Olavs for å gje beskjed om at eg måtte koma for tininga hadde gått fint. Om dei gjer det med alle eller berre langvegsfarande veit eg jo ikkje.

Sprø

Ta en telefon og spør. Heller en gang for mye enn en gang for lite, når du ikke fikk med info (som det burde vært med)

Back
Topp