Fryseforsøk

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er litt grønn med tanke på dette med fryseforsøk. Har to egg på frys, og tenker å bruke ett av disse etterhvert på søskenforsøk. Kan/må jeg sette inn i naturlig syklus? Må jeg bruke mye hormoner?

Har dere hatt mer eller mindre plager med fryseforsøk?

Litt rotete skrevet kanskje, men tusen takk for svar!

Du kan sette inn i naturlig syklus ja, hør med klinikken din☺️ Man bruker EL-tester hjemme, og setter inn antall dager etter EL alt ettersom hvor mange dager egget er dyrket før frys! Man må også på kontroll for å sjekke at slimhinna er tykk nok for innsett! De fleste går på progesteron noen uker fra før innsett og til noen dager før testdato, men det går ann å ha helt hormonfritt også!

Jeg satte inn i naturlig syklus med litt Letrozol støtte, eggløsningstester og Ovitrelle for å vite akkurat når jeg hadde eggløsning :) Jeg gikk ikke på noe støttebehandling etter innsett, så for meg var fryseforsøket helt fantastisk. Formen var topp og jeg hadde ingen bivirkninger eller symptomer før jeg faktisk var gravid :happy:

Jeg har satt inn i naturlig syklus nå. Støtte fra letrozol, ovitrelle og lutinus :)
Er 8dpo i dag :)

Back
Topp