Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble gravid på første forsøk sist som er vår datter. Fikk ingen på frys da. Så ble jeg jaggu gravid på første forsøk igjen, men med en MA i uke 10Fikk heldigvis tre på frys denne gangen. Men da har jeg tenkt at kanskje det er fersk forsøk som er greia for meg siden jeg ble gravid på første forsøk to ganger! Men blir vel litt feil å tenke sånn og.. Jeg vet jeg blir lett gravid så det skal vel kunne gå med fryseegg og håper jeg
![]()
Nei, det er jo egentlig ingen grunn til å ikke ha tro på fryseforsøk. En blir vel automatisk litt negativ etter en sånn hendelse som detteJeg ble også gravid på første ferskforsøk, men mistet tidlig. Hadde liten tro på frys, men det var det jo ingen grunn til
Krysser fingre for deg!
Da er det håp. Hehe.. Håper vi er heldige og lykkes på første fryseforsøk! Men det blir jo ikke før i august.. Men heldigvis går jo tiden fort nå i disse tider.Jeg hadde ingen tro på fryseforsøk jeg heller, men hadde kjemisk på ferskforsøket og er gravid nå på første fryseforsøk. Ettersom du blir gravid så fort så lover det veldig bra for deg❤
Så godt å høreHuff, sender deg en klem!
Jeg har blitt gravid både på frys og ferskforsøk.