Fryseforsøk?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Er grunnen til at sjansen er mindre for å bli gravid med fryseforsøk fordi det ikke er sikkert egget overlever opptining? Eller er det andre årsaker. Skal mest sannsynlig ha det nå i august og kjenner jeg er så negativ i forhold til ferskforsøk :(

Jeg tror det har med opptiningen ja. Jeg ble gravid på fryseforsøk ;-) Krysser fingrene for deg <3

Jeg fikk beskjed om at hvis egget overlever opptiningen, så har det like gode sjanser som ved fersk forsøk. Krysser fingrene for deg <3

Fikk beskjed at det er ca 70 % sjans for at egget overlever opptining så tror det er der sjansene for graviditet minker.

Jeg ble gravid (men mistet) på første fryseforsøk. Det er mange fryseforsøk-barn :) Ikke mist håpet!

Vi ble gravid på første fryseforsøk, har nå en sønn på snart 4 år. Så jeg har troa på fryseforsøk!

Det er godt å høre :) Jeg fikk beskjed om at jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus!

Fikk også beskjed om 60-70% sjans for at egget ville tåle opptiningen, ellers var sjansen like stor som ved ferskforsøk. De sa også egg som tåler både frys og tining er som regel veldig gode kandidater!

De tinte to samtidig til oss, et utviklet seg ikke videre- men det andre sparker hardt mot ribbeina akkurat nå ❤️

Jeg hadde 5 negative forsøk ned fersk og fryse egg med kontrollert eggløsning. Forsøk nr 6 hadde jeg frys i naturlig syklus og det ble til verden herligste datter som nå blir 2 den 19 mai Jeg har trua på det

Jeg ble gravid på første forsøk sist som er vår datter. Fikk ingen på frys da. Så ble jeg jaggu gravid på første forsøk igjen, men med en MA i uke 10 :( Fikk heldigvis tre på frys denne gangen. Men da har jeg tenkt at kanskje det er fersk forsøk som er greia for meg siden jeg ble gravid på første forsøk to ganger! Men blir vel litt feil å tenke sånn og.. Jeg vet jeg blir lett gravid så det skal vel kunne gå med fryseegg og håper jeg❤️

Jeg ble gravid på første forsøk sist som er vår datter. Fikk ingen på frys da. Så ble jeg jaggu gravid på første forsøk igjen, men med en MA i uke 10 :( Fikk heldigvis tre på frys denne gangen. Men da har jeg tenkt at kanskje det er fersk forsøk som er greia for meg siden jeg ble gravid på første forsøk to ganger! Men blir vel litt feil å tenke sånn og.. Jeg vet jeg blir lett gravid så det skal vel kunne gå med fryseegg og håper jeg❤️

Jeg ble også gravid på første ferskforsøk, men mistet tidlig. Hadde liten tro på frys, men det var det jo ingen grunn til ❤️
Krysser fingre for deg!

Jeg ble også gravid på første ferskforsøk, men mistet tidlig. Hadde liten tro på frys, men det var det jo ingen grunn til ❤️
Krysser fingre for deg!
Nei, det er jo egentlig ingen grunn til å ikke ha tro på fryseforsøk. En blir vel automatisk litt negativ etter en sånn hendelse som dette :( Vil bare glemme hele greiene, men det vil følge meg for alltid..

Huff, sender deg en klem!

Jeg har blitt gravid både på frys og ferskforsøk.

Jeg hadde ingen tro på fryseforsøk jeg heller, men hadde kjemisk på ferskforsøket og er gravid nå på første fryseforsøk. Ettersom du blir gravid så fort så lover det veldig bra for deg :)

Jeg hadde ingen tro på fryseforsøk jeg heller, men hadde kjemisk på ferskforsøket og er gravid nå på første fryseforsøk. Ettersom du blir gravid så fort så lover det veldig bra for deg :)
Da er det håp. Hehe.. Håper vi er heldige og lykkes på første fryseforsøk! Men det blir jo ikke før i august.. Men heldigvis går jo tiden fort nå i disse tider.

Sønnen min er fryseforsøk, samme med denne spireliten. Så her var fryseforsøk mer suksess enn ferskforsøkene :) Lykke til med fryseforsøk etterhvert ❤️

Back
Topp