Hei! Jeg lurer på om det er noen andre her inne som har hatt fryseforsøk i styrt syklus? Som har brukt estradot og progynova? Erfaringer, når dere fikk satt inn ect.. Fryktelig spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for det! Lykke til til deg også! <3Hei...ska i gang med fryseforsøk no til uka. Skal på Ul i mårra.. men ikke styrt til meg så veit lite om det men villa bare si lykke til![]()
Tusen takk for det! Skjønner ikke hvorfor jeg skal gå på estradotplaster i tillegg til progynova.. Men stoler på legen min!! Jeg har fått uktralydkontroll på dag 12, så håper jeg får innsett ganske tidlig etter det. Men har blastocyst på frys, så kanskje jeg må vente noen ekstra dager da, ikke vet jegSelv gått igjennom ett negativt fryseforsøk nylig med progynova . UL på meg var 9 dager etter første blødningsdag , og insett to dager etter ultralydkontrollen .Samme prosess nå igjen på dette forsøket. Lykke til![]()
Ntååå, føler med deg! Blir godt å bli ferdig med medisiner, å krysser alt jeg har for at det kommer noe positivt ut av det for denne gangen<33 har du hatt innsett eller skal du ha?Progynova her bare, ul etter 10 dager, innsett 14 dager etter opostart. Uggne bivirkninger :-( , men holder ut. Deprimert hormontroll.
Skal ha innsett på torsdag. Crinonen jeg bruker nå skal ha dempende effekt på bivirkningene.Ntååå, føler med deg! Blir godt å bli ferdig med medisiner, å krysser alt jeg har for at det kommer noe positivt ut av det for denne gangen<33 har du hatt innsett eller skal du ha?
Åhh, så spennende da! Krysser fingrene for deg. Jeg skal på kontroll torsdag neste uke, sååå lenge til..Skal ha innsett på torsdag. Crinonen jeg bruker nå skal ha dempende effekt på bivirkningene.![]()
Jeg testet positivt søndagÅhh, så spennende da! Krysser fingrene for deg. Jeg skal på kontroll torsdag neste uke, sååå lenge til..
Oi! Gratulerer så mye..Jeg testet positivt søndagmå forsette med progynovaen til april..det blir bedre, virkelig.