Fryseforsøk

FrøkenFrustrert

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Hei! Jeg lurer på om det er noen andre her inne som har hatt fryseforsøk i styrt syklus? Som har brukt estradot og progynova? Erfaringer, når dere fikk satt inn ect.. Fryktelig spent!

Hei...ska i gang med fryseforsøk no til uka. Skal på Ul i mårra.. men ikke styrt til meg så veit lite om det men villa bare si lykke til :)

Har gått på progynova en gang i fryseforsøk..men husker ikke når jeg fikk satt inn, er så lenge siden. Ønsker deg lykke til . Skal i gang med fryseforsøk jeg og nå tipper jeg..men mulig det blir i naturlig syklus

Jeg har. Med progynova og utrogest da. Var grei skuring igrunn, noen bivirkninger på medisinen, men likevel en enklere opplevelse for kroppen. Det eneste er å huske alle tablettene :-)

Selv gått igjennom ett negativt fryseforsøk nylig med progynova . UL på meg var 9 dager etter første blødningsdag , og insett to dager etter ultralydkontrollen .Samme prosess nå igjen på dette forsøket. Lykke til :)

Selv gått igjennom ett negativt fryseforsøk nylig med progynova . UL på meg var 9 dager etter første blødningsdag , og insett to dager etter ultralydkontrollen .Samme prosess nå igjen på dette forsøket. Lykke til :)
Tusen takk for det! Skjønner ikke hvorfor jeg skal gå på estradotplaster i tillegg til progynova.. Men stoler på legen min!! Jeg har fått uktralydkontroll på dag 12, så håper jeg får innsett ganske tidlig etter det. Men har blastocyst på frys, så kanskje jeg må vente noen ekstra dager da, ikke vet jeg:) fikk du hoppe på nytt forsøk mnd etter? Eller måtte du ha pausemnd siden du gikk på medisiner?
Masse lykke til til deg også! Håper den sitter denne gangen!

Progynova her bare, ul etter 10 dager, innsett 14 dager etter opostart. Uggne bivirkninger :-( , men holder ut. Deprimert hormontroll.

Progynova her bare, ul etter 10 dager, innsett 14 dager etter opostart. Uggne bivirkninger :-( , men holder ut. Deprimert hormontroll.
Ntååå, føler med deg! Blir godt å bli ferdig med medisiner, å krysser alt jeg har for at det kommer noe positivt ut av det for denne gangen<33 har du hatt innsett eller skal du ha?

Ntååå, føler med deg! Blir godt å bli ferdig med medisiner, å krysser alt jeg har for at det kommer noe positivt ut av det for denne gangen<33 har du hatt innsett eller skal du ha?
Skal ha innsett på torsdag. Crinonen jeg bruker nå skal ha dempende effekt på bivirkningene. :)

Hei du! Jeg går gjennom fryseforsøk i styrt syklus nå.. Og går på progynova (6 mg pr dag). Jeg blir så kvalm, uggen og uvell.. Og spesielt på kvelden etter lange dager på jobben. Har du merket noe til bivirkninger?

Back
Topp