Fryseforsøk

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Hei. Hvordan funker det egentlig? Jeg har bare vært gjennom ferskforsøk og da var det et styr med stikking av hormoner. Må jeg gjennom det igjen?

Ingen stikking på fryseforsøk nei.

Er to varianter av frys. Innsett i naturlig syklus, eller ved styrt syklus.

Jeg har kun hatt ved styrt syklus. Da tok jeg Progynova (små runde piller). Ellers var det ingen andre medisiner enn Lutinus etter innsett og frem til uke 12.

Ingen stikking på fryseforsøk nei.

Er to varianter av frys. Innsett i naturlig syklus, eller ved styrt syklus.

Jeg har kun hatt ved styrt syklus. Da tok jeg Progynova (små runde piller). Ellers var det ingen andre medisiner enn Lutinus etter innsett og frem til uke 12.

Kan man velge om man vil ha innsett i naturlig eller styrt syklus? Jeg orker hormoner og sånt igjen. Jeg ble så dårlig av det:( Fikk riktignok en baby da, så det var jo absolutt verdt det.

Kan man velge om man vil ha innsett i naturlig eller styrt syklus? Jeg orker hormoner og sånt igjen. Jeg ble så dårlig av det:( Fikk riktignok en baby da, så det var jo absolutt verdt det.

Det er noe du kan diskutere med klinikken :) Som regel er det de som tar en avgjørelse, men du kan jo ytre ditt ønske.

Men når det er sagt så reagerer en ofte annerledes på medisinene til fryseforsøk enn de en har til ferskforsøk.
Jeg synes fryseforsøk var utrolig enkelt og greit.

Det er noe du kan diskutere med klinikken :) Som regel er det de som tar en avgjørelse, men du kan jo ytre ditt ønske.

Men når det er sagt så reagerer en ofte annerledes på medisinene til fryseforsøk enn de en har til ferskforsøk.
Jeg synes fryseforsøk var utrolig enkelt og greit.

Det var godt å høre det da :) Får høre med dem.

Samme her. Enkelt og greit med frysemedisinene :-) og jeg reagerte sånn på hormonene i ferskforsøket at jeg ikke fikk satt inn.
Helt noe annet for min del!

Back
Topp