Fryseforsøk

Reia2014

Første møte med forumet
Måtte lage meg ny profil da jeg av en eller annen grunn ikke kom inn med min gamle profil Reia1976.

Jeg innser vel egentlig at løpet er kjørt etter første IVF runde. Vi har 3 egg på strå, så da satser jeg på fryseforsøk. Skal ringe sykehuset når vi kommer hjem fra ferie. Også skal jeg høre om jeg kan få lengre progesteronstøtte da jeg mistenker at det må ha vært en medvirkende årsak til at det ikke gikk bra denne gangen. At 14 dager ikke er nok.
Hva er deres erfaringer med progesteronstøtte? Er det flere som trenger det lengre enn 14 dager som er normalt?

Jeg brukte det tom uke 12 i svangerskapet etter ferskforsøk. Har riktignok påvist progesteronsvikt, så hos meg var det aldri noe spørsmål. Ved fryseforsøk skal du uansett bruke progesteron lenger enn til testdato, men snakk med klinikken likevel før oppstart. God sommer til deg! Trist det ikke gikk denne gangen :(.

Sent from my iPhone using BV Forum

På Riksen tester man 12 dager etter innsett og samme dag slutter man og på progesteronstøtte når man har fersk. På frys bruker man progesteronstøtte til uke 12.

Jeg har hatt tre innsett - 2 fersk og 1 frys. Frysen mistet jeg i uke 6. Har en datter på 1,5 år og litt over halvveis med nr 2.

Hvorfor mistenker du at progesteronmangel er årsaken til at du mistet?

Back
Topp