Fryseforsøk

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Kom nettopp på hvorfor jeg ikke liker fryseforsøk. Etter 4 dager på Progynova er jeg kvalm store deler av dagen, for ikke snakke om trøtt.. Flere som reagerer slik på Progynovaen??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hei du, er du i gang igjen :) Så moro!! Håper du lykkes på første runde!! har du mange på frys da? jeg har ikke ragert noe særlig på progynovaen :)

Hei. På en måte kjekt i bli kjent igjen etter så lang tid, men samtidig ikke.. :) Har tre egg på frys, og er i gang med forsøk igjen.. Men usikker på om det blir med fryseforsøkene. Har jo allerede fått en herlig gutt på snart 4 år og en jente som nettopp fylte 1. Så er egentøig veldig fornøyd med tilværelsen, men synes det er for dumt å ikke bruke eggene vi har på frys når vi alltid har ønsket oss 3 barn..
Hvordan går det med deg då??

Hei. På en måte kjekt i bli kjent igjen etter så lang tid, men samtidig ikke.. :) Har tre egg på frys, og er i gang med forsøk igjen.. Men usikker på om det blir med fryseforsøkene. Har jo allerede fått en herlig gutt på snart 4 år og en jente som nettopp fylte 1. Så er egentøig veldig fornøyd med tilværelsen, men synes det er for dumt å ikke bruke eggene vi har på frys når vi alltid har ønsket oss 3 barn..
Hvordan går det med deg då??

Jeg har jo "hengt" her siden du var her sist, men nå er jeg endelig blitt gravid, så nå håper jeg det holder hele veien!

Skjønner godt du ikke klarer å la de egna på frys ligge i fred, håper det blir en baby nr tre av en av de :)

Back
Topp