Fryseforsøk?

SolGløtt86

Forelsket i forumet
hei jeg satte inn Gullegget mitt den 14.02.14, bejynte på mandag å blø, var ikke så mye da, men ble mer i går og idag…
Har jeg enda håp? eller er det kjørt for dette forsøket? Er det noen av dere som har blødd å likevell vært gravid?

Håper så inderlig,men mister snart håpet :(

det ene fryseforsøket mitt fikk jeg mensen etter bare en uke som ruger...
vanskelig å si..er jo mange som blør og er gravide, vi er alle forskjellige.. du får se åssen blødningen tar seg opp..
masse lykke til, klem

Det er vist ikke så unormalt å blø i prøverørsvangerskap (om jeg kan kalle det for det.)
På mitt andre innsett nå sist så begynte jeg å blø dagen etter testdag. Jeg hadde forøvrig fått positiv g.test dagen før testdag og på testdag. Så jeg ringte klinikken, da fikk jeg beskjed om å følge med blødningen, å ta en ny test. Å sykepleieren jeg snakket med sa dette at det ikke er unormalt å blø.
-for min del så holdt ikke spiren seg der, det hadde nok festet seg for så å sluppet igjen.
Men ikke mist håpet, som sagt; så er det ikke unormalt å ha menslignende blødninger i slike tilfeller. :-) lykke til!!!!:-)

Takk for svar :-) blødd masse idag,skal egentlig teste imorgen... Tviler på positivt svar på den, det er små klumper, har sett noe hinne-lignende greier også:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp