Fryseforsøk?

SolGløtt86

Forelsket i forumet
hei igjen :)

Lurer på om noen har erfaring med fryseforsøk?
Vi skal ta det hos privat klinikk i styrt syklus.
Hva skjer da?

Medisiner etter innsett???

hvordan gikk det?

tusen takk for alle svar :)

husker ikke helt..:p men tror jeg fikk progynova som medisin da. og lutinus som man tar etter insett vertfall..hos meg ble det negativt forsøk
hatt 3 fryseforsøk i naturlig syklus- en positiv men endte i SA

åh :( så trist da :( hadde du bare 1 forsøk?
jeg sliter litt med migrene så jeg har tatt provera for å få mens, så 4.-9. syklusdag med femar, så jeg skal på ul. imorgen ;) er så spent…har o fått ovitrelle eg skal ta etter avtale… så krysser fingrene ;) jeg har heldigvis goe egg på frysen ;)

1 frys i styrt syklus...
men hatt mange forsøk om du ser tickeren min :(
men håper nå at det går på siste ferskforsøket vårt :)

huff :( ja det må ikje vært lett :(

Masse lykke til på ferskforsøket krysser fingrene for dere :)

Hatt ett fryseforsøk i styrt syklus som var negativt. Brukte Progynova tabl og Utrogestan vaginalkapsler.

De tiner egget dagen før innsett, så ringer bioingeniøren og forteller hvordan det står til med egget. Vi hadde 2 på frys, det første de tinte så bra ut først, mn da vi kom for å sette inn fikk vi beskjed om at det hadde løst seg opp. Derfor satte de inn det andre uten å ha fått observert det et døgn først. Jeg tror det løste seg opp det også.

Men det går raskt og slipper unna medisiner lengre enn 2 uker, tar de 3 ggr daglig da, så det kan virke veldig mye.

Lykke til!

jeg må begynne på ny kur da eg ikke hadde eggløsning denne gangen, var på ul i dag… så nå skal jeg begynne med puregon :) hjalp med den da jeg tok ivf så håper ting skjer nå :D

Back
Topp