fryseforsøk

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
da fikk jeg mens igjen i går...og det er ca en måned til jeg skal begynne på medisiner på fryseforsøk, har bare hatt fryseforsøk i normal syklus...
står at man skal starte 1. eller 2. mens dag... 2tbl morgen og en kveld... vil det si at hvis jeg får mens på ettermiddagen f.eks så starter jeg på dag 2 med tabl...
noen som har gjort dette før?
er jo enda en stund til...føles som en evighet.. regnet ut ca uke 23, håper bare egget overlever...kjipt å gå på medisiner og begynne å kjøre innover til sykehuset og så får beskjed at det ikke har overlevd.

Ser ut som om det blir vårt første fryseforsøk som blir neste prosjekt! Spent på når jeg evt kommer i gang med det etter denne runden.

Håper tiden fremover går fort, at egget tines perfekt og at du blir ruger i lang tid :)

Jeg går på Progynova nå, og jeg startet dagen etter 1.mensdag.

okey..greit å vite :) tenker hvis jeg ikke får mens pånatta eller tidlig på morgenen så begynner jeg og på dag 2 å ta det, tenkte jeg...

Ja dm sa ihvertfall på riks at du bør komme ordentlig i gang med blødning før du starter med medisin... En måned igjen.... dt blir spennende ;-)

Ja dm sa ihvertfall på riks at du bør komme ordentlig i gang med blødning før du starter med medisin... En måned igjen.... dt blir spennende ;-)

ja..blir det..skjelver å bare tenke på det...grue meg så fælt og, for hvis det ender negativ så blir det en ufattelig tung måned, gjør det uansett siden jeg hadde termin i juni...men håper på et stort mirakel...

Da skal vi begynne nesten likt :) skal begynne i begynnelsen av juni:)

Da skal vi begynne nesten likt :) skal begynne i begynnelsen av juni:)

:) håper vi lykkes begge to... venter vel mens i slutten av måneden...

ble glad når jeg fikk vite at forsøket ikke blir avbrutt selv om et ikke overlever opptining, de tar bare opp neste igjen da.. har mer en ett på frys så satser på at jeg kommer så langt hvertfall som ruger...

Lykke til :) Jeg fikk satt inn to egg da det første ikke tålte opptiningen. Håper det lykkes neste gang, ønsker så inderlig en liten sp :)

Så bra dm ik har fryst ned begge sammen... jg hadde seks egg i to og to puljer.. dm tok ut dn rne puljen og begge overlevde men fik baare tilbak ett pga forhistorien min. Greit nok mn jg blir jo gående og tenke kanskje det andre hadde festet seg.... mn mn.. d var ik min tur... igjen... håper virkelig dn sitter for dere!!

Så bra dm ik har fryst ned begge sammen... jg hadde seks egg i to og to puljer.. dm tok ut dn rne puljen og begge overlevde men fik baare tilbak ett pga forhistorien min. Greit nok mn jg blir jo gående og tenke kanskje det andre hadde festet seg.... mn mn.. d var ik min tur... igjen... håper virkelig dn sitter for dere!!

ja dem har fryst et og et og par og...men skulle de ikke overleve og de må ta opp de to og og begge overlever så tør jeg nok ikke sette inn to stk, selv om som du sier hva hvis den ..men siden jeg mest sannsynlig har disse antistoffene og har lett for å miste, så er det jo stor fare for tvillingsvangerskap ettersom det er en risiko fra før..

kjenner jeg klarer å holde hodet mitt oppe pga dette forsøket vi skal ha i neste måned...men kjenner meg selv at hvis det ender negativt så kommer jeg til å lande på bunn igjen...men den risken må en jo bare ta...
blir ikke gravid hvis vi ikke forsøker...så håper jeg er sterk nok til evt en nedtur og, nå har jeg fått psykolog hjelp, så håper det og hjelper hvis det skulle ende galt..
men man håper jo på et mirakel

Huff ja... ik lett... mn håper så mye t dn sitter hos dg denne gng. Slik at du slipper flere nedtureer.. vet så altfor godt hvordan d r... idag kom baby nr. 4 hos mine venner og bekjwnte.. og enda r d flere på gng... har begynt å trene og holder mg opptatt mn d r bar så hardt... mn jg skal klare meg og leve med disse jevnaldrende til babyene mine..

Back
Topp