Fryseforsøk..

- Amy -

Gift med forumet
Jeg skal ha fryseforsøk neste gang, og skal starte på medisiner på 2. blødningsdag. Men sykepleieren snakket om at legen måtte bestemme seg for om jeg skulle ha østrogen eller ikke. Jeg sa at jeg ikke stoler helt på når el er pga. jeg får mange positive el-tester etter hverandre. Betyr det at jeg sikrer meg bedre hvis jeg prøver ut østrogen i stedet for medisinfritt forsøk? Hvis jeg skal sette inn i naturlig syklus så bør vel syklusen og el være veldig stabil?

Tar veldig gjerne imot erfaringer fra dere som har hatt frys :) Det er jo helt nytt for meg.

Jeg har hatt to fryseforsøk med Progynova som har gått etter planen( bortsett fra at de endte negativt). Har også forsøkt to ganger med fryseforsøk i naturlig syklus, det har ikke funket, ene gangen fikk jeg ikke el, andre gangen dukket opp no cyster.. Så min erfaring er at det er lettere å styre forsøket med progynova :) lykke til !

har hatt fryseforsøk en gang, i naturlig syklus.. så brukte ikke noe medisiner da.

neste gang blir og fryseforsøk, vet ikke planen for det..for er en stund til enda

Tusen takk for svar :) Da håper jeg at legen setter meg opp på progynova. Hvor mange dager må jeg regne med fra jeg starter og til ul og innsett?

Back
Topp