fryseforsøk ved st.olavs.. 2 stk?

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
noen som vet hvor strenge de er ang å sette inn 2 egg ved 2 fryseforsøk?
er bare på første forsøk ennå, men har veldig lyst til å få satt inn 2!

Vet de er veldig veldig strenge på å få sette inn 2 egg på st.olavs. Jeg fikk beskjed om at détte brukte kun å skje på siste forsøket, og hvis man hadde dårlige egg

dette er ikke frys da. men jeg hadde ferskforsøk i aug. der 2 egg ble befrukta, vi fikk velge om vi ville ha inn begge eller 1. :-)

st olavs ja. har hatt 2 forsøk + et avbrutt ved et anna sykehus, men dette jeg er gravid med er st. olavs :)

takk for svar :)
jeg holder jo fortsatt på med første forsøk, første gang ble avbrutt, andre gang totalfrys, exu ved første fryseforsøk og skal til med andre fryseforsøk og har igjen 6 egg :)

takk for svar :)
jeg holder jo fortsatt på med første forsøk, første gang ble avbrutt, andre gang totalfrys, exu ved første fryseforsøk og skal til med andre fryseforsøk og har igjen 6 egg :)

så spennende:-) masse lykke til , og håper det klaffer for dere :-)

dem sa også at ofte anbefalte dem ikke å sette inn 2 pga om det ene egget fester seg, og det andre er dårlig så KAN det dra meg seg ut det gode egget.
det var også en grunn til vi ikke satte inn 2:-)

så spennende:-) masse lykke til , og håper det klaffer for dere :-)

dem sa også at ofte anbefalte dem ikke å sette inn 2 pga om det ene egget fester seg, og det andre er dårlig så KAN det dra meg seg ut det gode egget.
det var også en grunn til vi ikke satte inn 2:-)
Det har jeg ikke hørt om før! Satser på klaff neste gang

Jeg hat satt inn to stk både ved frys i mai og på fersk nå. Er på Ullevål. Blitt gravid begge gangene. Mistet i mai, men er snart 9'uker nå m tvillinger.
Aldri fått beskjed om at det ene egget kan dra med seg det andre ut.
Eneste vi fikk beskjed om er at man ikke har dobbel sjanse på å bli gravid selvom man setter inn to stk.

Back
Topp