Fryseforsøk = tregere utvikling?

Stor&liten

Forelsket i forumet
Hei alle sterke kvinner :Heartred
Jeg finner ingen forskning på at dette stemmer. Klinikk Hausken Lysaker sa til meg sist "husk at ved fryseforsøk så kan det ta lengre tid før positiv test da frys kan bruke lenger tid".

Kjenner jeg blir litt frustrert om klinikken utgir uriktig fakta.

Er det noen som vet svaret? Har klinikken din sagt dette til deg også, i såfall hvilken klinikk er det? Evt har noen forskning å komme med som støtter/ikke støtter dette?
 
Jeg fikk ikke beskjed, men testa 9 DPO eneste fryseforsøket. Det endte ikke i baby, men mista 5+2 sånn ca.
Men den var positiv og sterk 9 DPO
 
Jeg er også kjempefrustrert over dette. Har lest og hørt det mange steder (men ikke fra kliniken min). Jeg har også prøvd å finne forskning men har ikke lykkes. Har ingen svar, men lurer også på om det ligger noe i det eller ikke..
 
Jeg fikk ikke noe beskjed om dette da vi satte inn i 2022. Fikk bare beskjed om å teste 9 dager etter innsett. Positiv test og jenta er 1 år nå. Er i gang med søsken forsøk nå, som også blir fryseforsøk.
 
Jeg fikk ikke beskjed om dette ved noen av mine fryseforsøk. De 4 gangene jeg har vært gravid har jeg hatt en svak strek fra 9 DPO (blasto).
 
Back
Topp