fryseforsøk-testing dag 16?

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
hei

lurte bare om dere som har hatt fryseforsøk med medisiner, er det normalt å teste på dag 16?
jeg skrev jo i går at mitt forsøk ikke gikk, neg test på dag 14.
så har jeg fått mail fra sykehuset at de anbefalte at jeg gikk på medisiner til og med i dag, og testet på nytt i morgen....
er det en sjanse for at testen blir positiv i morgen når den var neg på testdagen....
ikke det at jeg tror mitt forsøk gikk men...lurte bare på om det var noen som visste eller kjente noen som har fått neg test på 14.dagen og positiv på 16....
fikk bare mine tanker i sving her....årh...tenk om det blir positivt i morgen ... men tror ikke det skjer, har ikke noen forhåpninger, ettersom jeg føler meg "tom" inni og ikke noe symptomer

Har hørt at det kan ta lenger tid for hcg å stige ved fryseforsøk. Har for meg at på noen klinikker så tester man senere en 14 dager.

Har du tegn til mens? Visst ikke så er det jo fremdeles håp. Krysser fingrene ♡

Klem♡

Lengter etter å bli gravid ♥

Har hørt at det kan ta lenger tid for hcg å stige ved fryseforsøk. Har for meg at på noen klinikker så tester man senere en 14 dager.

Har du tegn til mens? Visst ikke så er det jo fremdeles håp. Krysser fingrene ♡

Klem♡

nei har ikke noen tegn... får ikke mens før man slutter på medisinene uansett... men ingen symptomer på at det er en spire heller, så tør ikke få opp noe håp igjen....

nei har ikke noen tegn... får ikke mens før man slutter på medisinene uansett... men ingen symptomer på at det er en spire heller, så tør ikke få opp noe håp igjen....

Uff. Ikke lett dette :(
Kan bare gi deg en god klem ♡

Jeg kjenner ei som fikk positiv test senere enn 14 dager ved fryseforsøk! Testen var pos på rugedag 16 såvidt jeg husker og det endte godt til slutt også. Det ER altså mulig, men ikke veldig vanlig tror jeg. Håper du er av de få som tester veldig sent pos og fortsetter å krysse fingrene!

Back
Topp