fryseforsøk-sykemeldt

hegemw

Forumet er livet
hei, bare lurer jeg, hva gjør dere som har tatt fryseforsøk, har dere begynt å jobbe dagen etter, eller hva gjør dere? på vårt første ferske fosøk begynte jeg å jobbe dagen etter innsett,men i et lavt tampe som jeg kunne da, og hadde feriedag dagen etter det igjen,så var det jo helg.

lurte veldig på om jeg skulle være hjemme dagen etter, hvis jeg skal ha innsett på en onsdag så lurer jeg på om jeg skal sykemelde meg da onsdagen,torsdag og fredag, har ikke bestemt meg enda, men mannen vil jo at jeg skal gjøre det da. er så usikker for jeg får jo så dårlig samvittighet, jeg jobber i barnehage og er jo så mye som skjer, ikke neste uka kanskje men hvis det blir uka etterpå, kan jo håpe det blir neste uke.

Jeg har vært sykemeldt ganske lenge fordi jeg kjenner veldig til bivirkningene. Og vi har jo da hatt fryseforsøk hver måned siden august. Jeg blir skikkeli trøtt og ukonsentrert... og i den jobben kjører jeg mye bil så det er ikke trygt å ha meg på veien og vil bare sove eller slappe av, ikke jobbe.... hørtes mest lat ut nå,men den virkelige, medisinfrie meg er ikke det!!! [:D]

Back
Topp