Fryseforsøk på KK

Solsikken10

Flørter med forumet
Noen som har vært borti det?
Skal ha fryseforsøk i styrt syklus. Har fått en plan der det står medisiner og at det er ultralyd ca dag 11, men lite annet.
Er det flere ultralyder? Er blasto, når ca setter de inn det?

Jeg hadde fryseforsøk på KK i januar. På ultralyd sjekker de om slimhinnen er tykk nok. Er den ikke det, skal du nok ha flere ultralyder. Er den tykk nok, får du vite når du skal begynne på Lutinus. Jeg satte inn fryst blasto i januar, og begynte på to døgn før innsett. Andre steder har jeg hørt at man begynner på Lutinus etter har mange dager egget er, men på KK er det to døgn før.

Jeg ble gravid på fryseforsøket, og har en veldig fin gutt hengende på puppen as we speak!

masse lykke til! :)

Hatt 5 fryseforsøk på KK, men i naturlig syklus.
Satt inn 6 dagers blasto 6 dager etter positiv El test. Ingen ultralyder.
Fikk tvillinger av blastoen :)

Jeg hadde fryseforsøk på KK i januar. På ultralyd sjekker de om slimhinnen er tykk nok. Er den ikke det, skal du nok ha flere ultralyder. Er den tykk nok, får du vite når du skal begynne på Lutinus. Jeg satte inn fryst blasto i januar, og begynte på to døgn før innsett. Andre steder har jeg hørt at man begynner på Lutinus etter har mange dager egget er, men på KK er det to døgn før.

Jeg ble gravid på fryseforsøket, og har en veldig fin gutt hengende på puppen as we speak!

masse lykke til! :)
Takk for fint svar :happy:
Skal begynne på medisiner første mens etter årsskiftet, forhåpentligvis 1. januar! Men står uke 6 på planen, så så plutselig for meg att det kom til å ta lang tid fra medisinstart... Men kommer gjerne inn i uke tre håper jeg da :happy:

Fantastisk, gratulerer :happy: Håper vi er like heldig! Har bare ett egg på frys, så det er sjansen vår...
Det trengs ikke mer enn ett egg om det er gull-egget.
Masse lykke til!! :Heartred

Back
Topp