Fryseforsøk og sen hcg start

Kakemoms

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Hei, jeg satte inn fryst embryo den 9 juni, dag 12 etter innsett tok jeg blodprøve og hcg var på 9,8 bare så de sa den var lavere enn forventet, så jeg har vært til kontroll 3 ganger nå, og nå ligger den på 133, så den er på vei oppover ☺️ Vi har prøvd i 3 år å bli gravide, jeg aborterte i fjor sommer så dette er en utrolig vond og sårbar tid. De vil fortsette å sjekke hcg, hvertfall en siste gang neste mandag, jeg er livredd for å aborterte igjen. Jeg kjenner masse murringer på begge sider, litt annerledes enn menssmerter, men vil si det er vondt, så jeg bare venter på blødning til enhver tid.
Noen andre som er i samme situasjon eller som har noen råd? Denne tiden er forferdelig

Lav hcg er ofte dårlig nytt. Jeg googlet en haug da jeg hadde det. Det er noen low beta success historier der ute. Så man kan jo være en av de få heldige. Men ut fra statistikken er det færre suksessfulle graviditeter enn svangerskspsavbrudd med lav hcg.

Mitt råd er å kanskje ta det dag for dag og kanskje ikke google seg ihjel. Forstår at det er tøft og husker selv hvor urolig jeg var. Det er veldig lite man kan gjøre annet enn vente.

Klem

Last edited:
Lav hcg er ofte dårlig nytt. Jeg googlet en haug da jeg hadde det. Det er noen low beta success historier der ute. Så man kan jo være en av de få heldige. Men ut fra statistikken er det færre suksessfulle graviditeter enn svangerskspsavbrudd med lav hcg.

Mitt råd er å kanskje ta det dag for dag og kanskje ikke google seg ihjel. Forstår at det er tøft og husker selv hvor urolig jeg var. Det er veldig lite man kan gjøre annet enn vente.

Klem
De har sagt på sykehuset at det hender hcg starter litt sent når det er fryseforsøk, så dette er ikke uvanlig, de sier at hvis den har økt normalt til neste mandag så ser de på dette som et normalt svangerskap, er bare jeg som ikke klarer å ha noe håp likevel. Har du lyst til å fortelle hva som skjedde med deg når hcg var lav? ❤️

Ja da ville jeg hørt på sykehuset. Min hcg var lav pga exu. Så ble operert i uke 6.

Back
Topp