Fryseforsøk og p-piller

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Har hørt noe snakk om dette før, men ville høre om noen har erfaring/informasjon om dette :)

Jeg går på p-piller nå, vi venter på at covid skal roe seg ned/at jeg får vaksine for å kunne få et innsett i Stockholm.
P-piller er eneste måten jeg klarer å føle meg trygg og være intim med mannen mens vi venter, ettersom vi er PGD pasienter (genfeil som fører til ikke levedyktige svangerskap, to senaborteer, ønsker ikke flere).

Jeg har i tillegg pcos og ekstremt ustabile sykluser naturlig. Vi prøvde på naturlig syklus i januar, sluttet på p-piller i november, hadde en fin syklus hvor jeg fikk positiv EL test til "normal" tid.. Syklusen i januar hadde jeg fortsatt ikke fått EL på dag 30 :banghead:, så stengte Sverige ned, karantenehotell ble innført og vi bestemte oss for å bare vente til høsten.

Over til spørsmålet :hungry:
Er det noen som har gått på p-piller og satt inn embryo på første EL etter p-pille slutt?
Hvordan gikk det?
Eller noen som vet noe om hvorfor dette eventuelt ikke bra?

Det er så sykt frustrerende med endeløse ul timer, håp også er kroppen bare teit. Å kunne starte rett fra p-piller ville gitt oss forutsigbarhet og jeg ville kunne følt meg trygg en mye lenger periode...

Back
Topp