Fryseforsøk og dpo

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Hvordan fungerer dpo når man har hatt fryseforsøk?? Satt inn et tredelt egg for 9 dager siden, men er 13 dpo... Er det i praksis slik at man må vente lenger enn normalt for å få positiv test?

Hvordan fungerer dpo når man har hatt fryseforsøk?? Satt inn et tredelt egg for 9 dager siden, men er 13 dpo... Er det i praksis slik at man må vente lenger enn normalt for å få positiv test?

Jeg vet ikke hvordan det er riktig å regne det ut. Men jeg har tenkt at det egget jeg satt inn nå er tre dager. Fra uttak til frys var det to dager, også tinte det en dag.

Så jeg har tenkt tre dager + dager etter innsett.

Har hørt at noen fryseegg kan være litt trege i begynnelsen, før de skyter fart liksom. Jeg fikk positiv test en uke etter innsett (10 dpo) med er åttedelt egg.

Lykke til! Jeg har plutselig fått troa på fryseegg! :-)

Nå vet ikke jeg hvor gammel de var før de ble fryst, men vet det ble tint rett før da de to andre de tinte ikke overlevde. Får høre med dem neste gang :-) takk for svar :-)

Hvis det er fryst til vanlig tid, så regner man at man er 2+2 ved innsett. Dvs 2 dpo. Er det blastocyst så er man jo litt lenger, og da tror jeg det blir 2+5 altså 5 dpo.

Blactosyst var det hvertfall ikke ;-) Fin tredelt celle, men virker ikke som om det var gullegget. Skal heller spørre dem om mer etaljer neste gang jeg er der :-)

Uansett krysser vi for at det var gullegget!! :D:signs003:Heartblue

Back
Topp