Fryseforsøk nr 2 er i gang!:D

Diggdigg!! Er selv på fryseforsøk 2 nå også :D Hadde UL i dag, alt så veldig bra ut, så regner med innsett på tirsdag :) :) Masse hjertens lykke til, måtte vi være heldige med vårt 2 fryseinnsett :D :D

Hei kanskje dere damer vet...Den blødningen man får etter negativt fryseforsøk, regnes det som menstruasjon eller? Vi fikk ikke gjennomført første ferskforsøk pga fare for overdtimulering, og uttak av 32 egg! Så gikk rett på fryseforsøk. Dessverre ble det ikke noe positiv test den her gangen. Vi har bare 1 egg til på frys så de vil ha oss på ferskforsøk igjen.
Men når jeg ringte sykehuset så sa sykepleier at jeg ville få en blødning når jeg sluttet med Lutinus og Estradot, og den kom i dag. Så sa hun at ved neste mens kunne vi starte opp igjen. Men denne blødningen regnes vel da ikke som menstruasjon? Jeg glemte å spørre når jeg snakket med sykepleier...

Hei kanskje dere damer vet...Den blødningen man får etter negativt fryseforsøk, regnes det som menstruasjon eller? Vi fikk ikke gjennomført første ferskforsøk pga fare for overdtimulering, og uttak av 32 egg! Så gikk rett på fryseforsøk. Dessverre ble det ikke noe positiv test den her gangen. Vi har bare 1 egg til på frys så de vil ha oss på ferskforsøk igjen.
Men når jeg ringte sykehuset så sa sykepleier at jeg ville få en blødning når jeg sluttet med Lutinus og Estradot, og den kom i dag. Så sa hun at ved neste mens kunne vi starte opp igjen. Men denne blødningen regnes vel da ikke som menstruasjon? Jeg glemte å spørre når jeg snakket med sykepleier...
Denne blødningen regnes som menstruasjon ja.. :)

Det var den blødningen jeg fikk nå, og jeg fikk starte rett på medisiner på den blødningen/menstruasjonen:)

Jeg fikk beskjed om at jeg må vente til neste menstruasjon, men det er kanskje annerledes når vi skal igang med ferskt forsøk igjen? E ikke så lett å bli klok på de forskjellige metodene de har på de ulike sykehusene...:banghead:

Masse lykke til med tining av egg, innsett og ruginga! Eg har sjøl eit frysevidunder på 13 mnd:)

Er det vanlig med 4-5 dager mellom ultralyd og innsett selv om alt ser tipp topp ut og slimhinna er tykk nok allerede på ultralyd?

Er det vanlig med 4-5 dager mellom ultralyd og innsett selv om alt ser tipp topp ut og slimhinna er tykk nok allerede på ultralyd?
Jupp :) det er fordi innsettet må være mellom CD 15-19 (og ul gjøres CD 10-12)

Så siden jeg fikk beskjed om ultralyd dag 14 kan jeg få innsett allerede to dager etter? wææ:p

Det er fremdeles rart å tenke på at jeg er en uke unna å forhåpentligvis ruge for første gang :o

Ja det vil jeg da tro?:D
Wow! Blir spennende å høre hva de sier etter ultralyden på mandag! håper de fakser kjapt, jeg skal ha ultralyden på lokalsykehuset og så skal det fakses til fertilitetsseksjonen og så få jeg telefon derfra når de har sett på resultatene og bestemt dato for innsett og når jeg skal begynne med de neste tablettene.. :)

Da ringte de, ingen av eggene overlevde:( jæ**a dritt!!! Så da hadde vi ikke flere

Posta før jeg fikk skrevet ferdig:p

Da har vi ikke flere i fryseren, og det blir å starte på nytt med sprøyter, nytt uttak:( di sa heller ingenting om når dette eventuellt blir, ettersom det var mye helligdager fremover og kø:(

Nei :( :( uff... kjære deg det var ikke det som skulle være beskjeden!! Håper så inderlig du får oppstart fortest mulig, veien ble litt lengre for dette innsettet men du får inn gullegget på neste innsett <3 <3 <3

Back
Topp