Fryseforsøk - naturlig syklus

.Anonym.

Glad i forumet
Vi skal ha fryseforsøk i august, i naturlig syklus.

Andre her som har hatt det og ble gravid?

Kan det hende at egget blir ødelagt når de tiner det ??

Det skjer dessverre innimellom at egget går til grunne når det times opp. Det er ikke sykehuset som styrer det, det er rett og slett egget som ikke tåler opptining. Dette vet man ikke noe om før dagen de tar det opp. Må bare håpe på det beste.

Det skjer dessverre innimellom at egget går til grunne når det times opp. Det er ikke sykehuset som styrer det, det er rett og slett egget som ikke tåler opptining. Dette vet man ikke noe om før dagen de tar det opp. Må bare håpe på det beste.
Har heldigvis 3 stykker, så håper noen av dei klarer seg. Hva betyr det når der står 3 strå forresten?

Antar det betyr at de er fryst med en og en tror jeg.

Vi skal ha fryseforsøk i august, i naturlig syklus.

Andre her som har hatt det og ble gravid?

Kan det hende at egget blir ødelagt når de tiner det ??
Har haft det och vart gravid, men mista dessvärre . Jag hade 3 på frys men bara 2 klarade sig . Så fick sätta in 2 den gången :)

Jeg har hatt det, hadde ett forsøk og det ble full klaff :-)Veldig enkelt og greit ifht medisiner. Lykke til!

Fikk beskjed om at jeg ikke skulle bruke medisiner i fryseforsøk, fikk brev idag om at jeg skal begynne på femar ..:( andre som har brukt den?

Ikke lenge igjen til jeg skal ha fryseforsøk! Er så spent. Håper det går denne gangen!!

Noen som er gravid nå som er fryseforsøk? Hvor mange ganger måtte dere prøve ?

Back
Topp