Fryseforsøk, innsett syklusdag?

Veslejinta

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
Jeg har googla veldig, men ikke funnet noe som har gjort meg særlig klokere. Men jeg vet det er veldig individuelt.

Så jeg spør dere som har hatt fryseforsøk.
Hvilken syklusdag fikk dere innsett?

Jeg har første kontroll 28.desember.
Men samboer og jeg har fått ett to dagers cruise i julegave, fra 4.-6. januar.
Så litt spent på om vi kommer avgårde, eller ikke. Veien blir litt til mens vi går om dagen.

Så jeg er ganske nysgjerrig på når dere andre fikk innsett på frys?

Jeg har forresten styrt syklus.

Jeg hadde innsett på syklusdag 16, med tredagersegg. Kontroll på dag 12.

Kommer jo ann på når tykkelsen på slimhinnen din har blitt tykk nok og på hvor gammelt egget er. Jeg hadde kontroll på syklus dag 11. Hinnen var ikke tykk nok, ny kontroll syklus dag 14. Alt var ok. Siden egget var 5dager. Satte de den da inn 5 dager etterpå. Dvs syklus dag 19.

Vi har planlagt tur syklusdag 17-19, så får håpe slimhinna er samarbeidsvillig og snill mot meg... :rolleyes:
Og syklusdag er Riksen stengt, for det er 1.januar.
Så dette her blir spennende det... Så krysser det jeg kan, for at det ser greit ut 28.desember. På dag 10. Eller, at det nærmer seg klart :)

Og det er nok ett tre dagers som skal inn. Ble fryst 2 eller 3 dager gammelt.

Vi har planlagt tur syklusdag 17-19, så får håpe slimhinna er samarbeidsvillig og snill mot meg... :rolleyes:
Og syklusdag er Riksen stengt, for det er 1.januar.
Så dette her blir spennende det... Så krysser det jeg kan, for at det ser greit ut 28.desember. På dag 10. Eller, at det nærmer seg klart :)

Og det er nok ett tre dagers som skal inn. Ble fryst 2 eller 3 dager gammelt.
Krysser alt jeg har for deg :Heartred

Cd15 begge ganger. Ul cd10, Cyclogest fra cd11 og innsett blasto cd15.
Takk for svar. Håper det blir sånn her også, for da rekker jeg Kiel tur perfekt :) Så håper at jeg får innsett rundt dag 15 en gang jeg også.

Jeg har noen ganger når jeg har gått på progynova sagt at enkelte dager ikke passer ved innsett eller kontroller og det har ikke vært noe problem for sykehuset. Har hatt 3 innsett og de har aldri vært på samme syklusdag, og min kropp responderer bra på medisinene..

Jeg tror at man har ganske grei slingringsmonn på styrt syklus.. Hvertfall pluss minus noen dager.

Jeg har noen ganger når jeg har gått på progynova sagt at enkelte dager ikke passer ved innsett eller kontroller og det har ikke vært noe problem for sykehuset. Har hatt 3 innsett og de har aldri vært på samme syklusdag, og min kropp responderer bra på medisinene..

Jeg tror at man har ganske grei slingringsmonn på styrt syklus.. Hvertfall pluss minus noen dager.
Jeg får høre med dem på fredagen, og høre med dem da.
Vil være med på cruise, så håper vi rekker alt :)

Håper det! Når har du kontroll?
Jeg har kontroll på fredag, 28. klokka kvart på ti. Så midt i romjula.
Så det blir spennende å se hvor klart det er da :)

Oh shit, det blir kjempespennende!!! Krysser fingrene for deg!
Ja, og da er det ei uke igjen til cruise :)

Men vi skulle egentlig på hytta den dagen, men siden vi ikke vet når jeg må innom igjen, så spørs det om vi blir hjemme...
Så får vi se åssen det blir. Er fem timer en vei til hytta, så litt langt og måtte reise til Riksen igjen.

Back
Topp