Fryseforsøk i vente....

malihan

Flørter med forumet
Da er det tid for vårt første fryseforsøk! I helgen fikk jeg omslag på testen og i morgen blir eggene tatt ut av frysen. Jeg har bare to egg som allerede har rukket å bli 4 år, så kjenner at jeg ikke er superpositiv. Men ønsker jo så gjerne så gjerne.... Vi var veldig heldige sist og fikk en nydelig liten gutt på første ivf-forsøk. Er vi like heldige denne gangen?
Kjenner at morgendagen blir laaaaaang, og jeg kommer til å skvette hver gang telefonen ringer.
Noen som har positive erfaringer med fryseforsøk (og så "gamle" egg)?

har ikke erfaring av "gamle" egg desverre..ville bare ønske deg lykke til..

skal selv ha fryseforsøk, hadde håpet det ble på neste syklus men fikk beskjed at jeg måtte vente, så blir ikke før i juni. da har de vært fryst i 8mnd..

Skal selv ha fryseforsøk nå, innsett iløpet av neste uke forhåpentligvis :) Vårt 1. fryseforsøk, vi prøver også på søsken. Har to egg på frys som er 2,5 år. Krysser fingrene for deg ;)

vi skal også ha fryse forsøk i starten på juni,vi har 3 egg på frys som er 2,5 år gammel.
håper vi er like heldig som sist.

Så var det over...ingen av eggene tålte opptining... :( Var veldig forberedt på at det kanskje ikke kom til å gå, men er så utrolig kjipt!! Har hatt to spontanaborter siste året i tillegg til dette.. Frustrerende.. Prøver å tenke positivt, men det er så utrolig vanskelig! Nå blir det ny runde med hormoner, uthenting, venting, usikkerhet og forhåpentligvis ny innsetting. Så da er det bare til å manne seg opp igjen..

Huff det var trist :( Det er så tung prosess en går gjennom.. Men nå må du tenke at neste fosøk resulterer i en baby :) Ta den tiden dere trenger før dere går igang igjen. Jeg vet at vi må gå noen runder med oss selv hvis fryseeggene ikke overlever tiningen denne gangen. Det er virkelig ikke a walk in the park :(

Masse lykke til! Og neste gang går dette kjempebra!

Huff det var trist :( Det er så tung prosess en går gjennom.. Men nå må du tenke at neste fosøk resulterer i en baby :) Ta den tiden dere trenger før dere går igang igjen. Jeg vet at vi må gå noen runder med oss selv hvis fryseeggene ikke overlever tiningen denne gangen. Det er virkelig ikke a walk in the park :(

Masse lykke til! Og neste gang går dette kjempebra!

Tusen takk for oppmuntrende ord! Alltid best å høre det fra andre i samme situasjon... ;) Nå skal vi prøve å nyte våren og sommeren før vi satser på å vere i gang igjen på seinsommeren!

Masse lykke til til deg! Håper det lykkes bedre for dere! Skal krysse fingrene! :)

Synd at d ik gikk denne gng... jg skl oxo ha fryseforsøk i august... eggene mine tålte opptining mn dm fester sg desverre ik ved frys.. håper på at d klaffer for oss beggge neste gng!!

må man betale for fryseforsøket vis egget ikke klarer opptining? eller må man kun betale for antall år det er blitt fryst?

Synd at d ik gikk denne gng... jg skl oxo ha fryseforsøk i august... eggene mine tålte opptining mn dm fester sg desverre ik ved frys.. håper på at d klaffer for oss beggge neste gng!!

Uff ja, det er jo ikke noen garanti om en får satt inn heller... :( Frustrerende greier... Håper det går bra med dere i august! Kan se ut til at det blir nytt forsøk på oss også i august. Kanskje vi slår følge!? ;)

må man betale for fryseforsøket vis egget ikke klarer opptining? eller må man kun betale for antall år det er blitt fryst?

Vi betalte ingenting nei. Skal kun betale dersom egget blir satt inn. :)

Ja mn vi får leve i håpet vet du...en dag kn d skje... hadde vært moro å følge hverandre. Spes hvis dt klaffer for oss begge!! ;-) Hvor hører du til? Jg r på riksen jg...

Ja mn vi får leve i håpet vet du...en dag kn d skje... hadde vært moro å følge hverandre. Spes hvis dt klaffer for oss begge!! ;-) Hvor hører du til? Jg r på riksen jg...

Hører til på Haukeland! :) Ja, får krysse fingrene for at vi begge ender opp med et lite nurk neste vår! ;)

Kjedelig at det gjekk sånn med fryseegga dine! Men masse lykke til når du skal i gang igjen med nytt forsøk. Får håpe det klaffer på neste runde!

Amen!! Hehe d hadde vært noe det ja.... du må oppdatere da...

Og masse masse lykke til til dg håpomspirenosnart! Ser du hr vært til innsetting.. får håpe dette blir gullegga dine!!!

Back
Topp