fryseforsøk i styrt eller naturlig syklus

S

Snorkfrøken1234

Guest
Jeg har hatt 2 FER i naturlig syklus, der jeg ble gravid på første (mistet) og en streifer på andre. Nå vil legene prøve styrt syklus. De har ikke noen gode svar på hvorfor, bare at di vil prøve noe nytt og at det kan være et progesteron problem. Noen som har erfaring? Eller noen som vet om det kan være bedre? Jeg har inntrykket av at "alle" lykkes på naturlig syklus og er litt skeptisk til å prøve styrt..

Jeg har hatt to fryseforsøk i naturlig syklus og ett i styrt. Ble gravid da jeg hadde styrt syklus, men hadde også en blasto som var av mye bedre kvalitet enn de to jeg satte inn i naturlig syklus. Tror det var kvaliteten på blastoen som var avgjørende for at jeg lykkes, men det viser jo at styrt syklus funker det også :happy:

Jeg har hatt to fryseforsøk i naturlig syklus og ett i styrt. Ble gravid da jeg hadde styrt syklus, men hadde også en blasto som var av mye bedre kvalitet enn de to jeg satte inn i naturlig syklus. Tror det var kvaliteten på blastoen som var avgjørende for at jeg lykkes, men det viser jo at styrt syklus funker det også :happy:
Vet du graderingen på blastoen du lyktes med? ❤️

Jeg har hatt to fryseforsøk i styrt og fire i naturlig. Jeg ble gravid på begge to i styrt (mistet begge) og ble gravid på to av fire i naturlig (mistet en og er fortsatt gravid med nr to). Jeg tror som nevnt over her at styrt eller naturlig ikke var utslagsgivende for meg. Mer kvalitet på blasto.

Jeg har hatt to fryseforsøk i styrt og fire i naturlig. Jeg ble gravid på begge to i styrt (mistet begge) og ble gravid på to av fire i naturlig (mistet en og er fortsatt gravid med nr to). Jeg tror som nevnt over her at styrt eller naturlig ikke var utslagsgivende for meg. Mer kvalitet på blasto.

Nei det har kanskje ikke så mye å si, jeg har bare ikke så lyst å gå på progynova uten at det faktisk har noe for seg. Jeg finner ingen argument for styrt syklus, bare masse bivirkninger (skal gå på progynova).

Nei det har kanskje ikke så mye å si, jeg har bare ikke så lyst å gå på progynova uten at det faktisk har noe for seg. Jeg finner ingen argument for styrt syklus, bare masse bivirkninger (skal gå på progynova).
Fordelen med styrt er vel at timingen er mye lettere. Slipper å finne eggløsning.

Det er jeg helt enig med deg i! Jeg hadde styrt de to første, og deretter kun naturlig for de så at det ikke var noe problem å finne eggløsning. Så jeg ser ikke helt at du skal behøve det.

Jeg fikk beskjed om at klinikken synes det var best med naturlig syklus da kroppen ikke er proppet full av hormoner ❤️

Jeg har blitt gravid både med styrt (mista i uke 6) og i naturlig (mista i uke 12), av eget ønske skal neste forsøk bli i naturlig syklus da jeg blir helt koko av medisinene :wacky:

Jeg har fått satt inn 3 i naturlig syklus, og 1 i styrt. Ikke gravid på de i naturlig syklus. Ble gravid etter styrt i fjor og resultatet ammes i søvn as I write❤️
For meg er jeg sikker på at det bare var positivt med styrt som gjorde at blastoen festet seg. Tydelig sliter jeg med egne hormonnivåer for å få saker til å funke.

Jeg har fått satt inn 3 i naturlig syklus, og 1 i styrt. Ikke gravid på de i naturlig syklus. Ble gravid etter styrt i fjor og resultatet ammes i søvn as I write❤️
For meg er jeg sikker på at det bare var positivt med styrt som gjorde at blastoen festet seg. Tydelig sliter jeg med egne hormonnivåer for å få saker til å funke.

Takk for svar! Det er godt å høre at det har funket for noen. Jeg skal på ferie de to første ukene i mai, og har lite lyst til å være der med alle bivirkningene som hører med - fikk du mye bivirkninger?

Back
Topp