Fryseforsøk i naturlig syklus

# one million #

Glad i forumet
Noen som har hadd forsøk i naturlig syklus? Jeg er satt på det nå, har litt lang syklus, rundt 31 dager. Var på UL på mandag, dag 10 i syklussen og da var slimhinna liten og folikklene var små. Var også idag på dag 13, slimhinna på rundt 6,5 cm og ene folikklen på ca 12 cm. Skal tilbake på mandag på ny UL. Men, hørtes ut på di på klinikken at di hadde dårlig tru på førsøket nå med og få innsett. Spurte også om babyklister. Da var det nesten sånn at jeg ble "mobbet" fordi jeg spurte om å ta det. Sykepleieren sto og flirte og legen sa bare jaja klar du kan, femina er jo for jenter og fructus er jo frukt så det skal du bare bruke, det er sikkert bra! Følte meg rett og slett bare dum som spurte !!

For en gjeng idioter. Klart man spør om det!! Man spør om alt som kan hjelpe i denne situasjonen vi er i! Det er et homeopatisk middel, og mange norske leger er jo kjent som motstandere av dette. Men i Danmark (som forøvrig er LYSÅR foran Norge med ivf behandling) sender de faktisk med babyklister til pasientene sine. Ihvertfall ifølge danske ivf forum.
For en dustelege.

Jeg satte inn på dag 18! Og d resulterte i ei nydelig jente på 4 år snart:)
Satt inn på dag 20, håper det klaffer denne gangen :) en uke nå siden innsett :)

Æsj, blendahvit test idag !!

For noen merkelige leger! De burde nå vite såpass om pasientbehandling at de ikke står og ler. Huff, tror jeg hadde blitt sinna jeg, gitt..

Kjipt med blendatest da! Når er testedato?

For noen merkelige leger! De burde nå vite såpass om pasientbehandling at de ikke står og ler. Huff, tror jeg hadde blitt sinna jeg, gitt..

Kjipt med blendatest da! Når er testedato?
Tromsø har ikke testdag før 3 uker etter innsett. Men jeg har ikm om 2 dager. Så nå skal jeg bare vente og se om tanta kommer eller ikke.

Då jag ville ta bilde efter att hon hade satt in ägget så fnyste hon och sa att det var bara tøv! Så jag har inte så mkt till övers för hon legen i Tromsö

Då jag ville ta bilde efter att hon hade satt in ägget så fnyste hon och sa att det var bara tøv! Så jag har inte så mkt till övers för hon legen i Tromsö
Nei hun er noe spesiell

Det er virkelig noen som ikke tenker på at andre kanskje ikke kan like mye som dem, hehe :p
Precis :) och speciellt då dom inte genomgår det samma.
Jag hade ju lust på bilde då jag ville visa resten av familjen hur d fungerar. Men men hon hade kanske en dålig dag .

Precis :) och speciellt då dom inte genomgår det samma.
Jag hade ju lust på bilde då jag ville visa resten av familjen hur d fungerar. Men men hon hade kanske en dålig dag .
Det er mulig. Jeg var til ei i trondheim som jeg hadde DET dårlige inntrykket av første ultralyd. Neste ultralyd var det samme dama, men hvis hun ikke hadde sett lik ut så hadde jeg trodd det var en annen på oppførselen :p

Back
Topp