Fryseforsøk i «naturlig» syklus

Løvepote

Flørter med forumet
Hei!

Ja, jeg skriver «naturlig» fordi jeg gikk på letrozol i 5 dager, og så satte en dose ovitrelle to dager etter dette igjen. Men bortsett fra det er det en naturlig syklus :)

Satte tilbake et tint embryo i går, og venter i spenning på å kunne begynne med testetalskapen tiiidligst fredag (pga mulig utslag fra ovitrelle). Så, har noen andre her pcos/pcos-eggstokker og blitt gravide i naturlig syklus ved fryseforsøk?
Går heller ikke på noen støttebehandling og føler det som om jeg «mangler» noe sånn sett, heheh.
 
Hei! Jeg har pco, og ble gravid i naturlig syklus med blastocyst :) (vel og merke etter 7 innsett..) gikk ikke kjempe fort!

jeg syns absolutt at naturlig syklus var myeee bedre enn styrt og rett inn med egg etter egguttak!

masse lykke til ❤️
 
Hei, jeg ble gravid på fryseforsøk i naturlig syklus hos Hausken, de sa de hadde veldig gode resultater med naturlig syklus. :) Og det fungerte på oss også :) jeg gikk på prednisolon til positiv test og klexane til uke 7 som litt ekstra hjelp bare. Masse lykke til, jeg heier på sidelinjen! :signs003
 
Last edited:
Noen som vet om infeksjonsblodprøver kan tas hos fastlege eller om man må på sykehuset?
 
Back
Topp