Fryseforsøk here I come

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Jammen kom ikkje TR på besøk til meg seint i kveld du;) Ca kl 23.30 kom ho luskandes med menssmertene rett etterpå. Flott! (alt utenom smertene i alle fall[;)]) Då går det nemlig mot fryseforsøk her! JIPPI [:D] Begynnar på Progynova i morgon[:)] Blir deilig å sleppa stikking og eggspreng i eggstokkane mine denne gongen! Satsar på dette vert siste TR på sånn 9 mnd-tid! Det hadde gjort seg det! Er jo mange andre her inne som har lykkast med fyrste fryseforsøk, så håpar at det vert mi lykke og! Kryssar fingrane for ei spire som klorar seg fast no 

Oppdatering: TR lurte meg visst berre[:@] Skikkelig rart. Kom friskt blod og menssmerter, men berre bittelitt så var det over. Ikkje noko blod i dag (lør). No skjønar eg ingenting her. Når det fyrst kjem blod på meg er likssom mensen der, men kjenner litt murringar no då så den er vel rett rundt hjørnet tippar eg. Jaja, begynnar i alle fall på progynova når den dukkar opp[;)] I morgon tippar eg.

Masse lykke til med fryseforsøket. [:)][:)][:)]

Masse lykke til! [:)]

Så bra!!! [:)][:)][:)] Ikke lenge til fryseforsøk og da håper jeg det klaffer for dere!!!

Så spennende!! Lykke til med fryseforsøk. Full klaff på første frys her![:D]

Dette skal gå deres vei!

Takk for lykkeønskningar alle sammen[:)] Vart ikkje prognova i dag. Sjå endring på toppen.. Men, men sikkert i gong i morgon eller mandag tippar eg. Teit at TR skal tulle med meg no når eg vil at den skal komma!

slik var min tr og, tok en pause en dag, men jaggy kom hun . Lykke til videre på ferden med fryseforsøk! Håper du lykkes på første :)

Takk, takk ElinR og tigergirl:) Satsar på den dukke opp ja for siste gong på 9 md[;)]

håper tr er rett rundt hjørnet[;)][;)][;)]lykke lykke til med fryseforsøk[;)][;)][;)]jeg venter forsatt på tr[:@][:@][:@]

Takk, takk t.t.h! Ingen TR har meldt deg til no i dag heller[:@] Stod opp med litt antydning til menssmerter som gav seg igjen. Ingenting etter det.. Grr. Kan den ikkje berre komma no då??! 

Takk, takk! Gledar meg til å komma i gang igjen no når TR finn det for godt å dukke opp. Men kvir meg til den laaaange ventetida før test. Dei dagane går treigt! Men får håpe på positiv test denne gongen[:)]

Noen tegn til tanta enda? Håper du kommer igang snart, ventingen er nesten verst[:D]. Lykke til!!

Yeah! I dag kom endelig tanta skikkelig her. Er ikkje ofte eg jublar over det då, men[;)] Hehe. Ligg her med kraftige menssmerter på sofaen i dag. Jaja, no er eg i gang med progynova[:)] Har nett snakka med klinikken no. Då får me håpa eg får gullegget inn i nov[:)]

det er knall bra da er du i gang[:D][:D][:D]i november blir det positiv test på deg[:D][:D][:D]

Takk, takk t.t.h! Får håpe på det ja! Korleis går det med deg då? Var inn og kikka etter oppdatering i dagboka di, men ikkje noko nytt der.. Er du i gang med progynova? Eller er ikkje tr komt til deg endo? Ser at prednisolonen kan klusse litt med menstruasjonen. Var nok den som tulla med meg no.. Men du skulle ikkje begynna med den før du fekk blødning var det ikkje det du skreiv?

Ok, skal sende ho rett til deg Ivara når ho er ferdig med snarvisitten hjå meg eg. Ho pleier ikkje vera meir enn tre dagar hjå meg nemlig så får satse på ho ikkje har planar om å slå seg til her lenger denne gongen heller[;)]

Back
Topp