Jammen kom ikkje TR på besøk til meg seint i kveld du;) Ca kl 23.30 kom ho luskandes med menssmertene rett etterpå. Flott! (alt utenom smertene i alle fall[;)]) Då går det nemlig mot fryseforsøk her! JIPPI [:D] Begynnar på Progynova i morgon[:)] Blir deilig å sleppa stikking og eggspreng i eggstokkane mine denne gongen! Satsar på dette vert siste TR på sånn 9 mnd-tid! Det hadde gjort seg det! Er jo mange andre her inne som har lykkast med fyrste fryseforsøk, så håpar at det vert mi lykke og! Kryssar fingrane for ei spire som klorar seg fast no

Oppdatering: TR lurte meg visst berre[:@] Skikkelig rart. Kom friskt blod og menssmerter, men berre bittelitt så var det over. Ikkje noko blod i dag (lør). No skjønar eg ingenting her. Når det fyrst kjem blod på meg er likssom mensen der, men kjenner litt murringar no då så den er vel rett rundt hjørnet tippar eg. Jaja, begynnar i alle fall på progynova når den dukkar opp[;)] I morgon tippar eg.

Oppdatering: TR lurte meg visst berre[:@] Skikkelig rart. Kom friskt blod og menssmerter, men berre bittelitt så var det over. Ikkje noko blod i dag (lør). No skjønar eg ingenting her. Når det fyrst kjem blod på meg er likssom mensen der, men kjenner litt murringar no då så den er vel rett rundt hjørnet tippar eg. Jaja, begynnar i alle fall på progynova når den dukkar opp[;)] I morgon tippar eg.