Fryseforsøk - dyrke 3 dagers videre

Duffoffmm

Andre møte med forumet
Hei!

i dag har Haugesund tatt opp vårt 3 dagers egg, det skal de dyrke videre til fredag og jeg holder på og eksplodere av følelser.

Jeg lurer på hvordan det går, om det ser fint ut eller om de måtte ta opp et annet egg for det falt fra. Har 3 egg på frys, to fryst sammen.

hadde dere ringt inn for å sjekket eller bare holdt hode kaldt? Tenker mye på om jeg plutselig får en telefon derfra, da de sa at ingen nyheter er gode nyheter.

nervepirrende opplegg. Takk for svar ♥️

Hei!

i dag har Haugesund tatt opp vårt 3 dagers egg, det skal de dyrke videre til fredag og jeg holder på og eksplodere av følelser.

Jeg lurer på hvordan det går, om det ser fint ut eller om de måtte ta opp et annet egg for det falt fra. Har 3 egg på frys, to fryst sammen.

hadde dere ringt inn for å sjekket eller bare holdt hode kaldt? Tenker mye på om jeg plutselig får en telefon derfra, da de sa at ingen nyheter er gode nyheter.

Ingen vits i å ringe å mase. De ringer om det ikke gikk bra.

Hei!

Jeg skjønner godt hva du snakker om.
Venter selv i spenning på hvordan mine 4 (var på mandag) embryos klarer seg. Om de utvikler seg til blastocyst til fredag. I dag er der 3 dager siden uttak på søndag.
Veldig nervepirrende. Skvetter hver gang sms tikker inn eller telefonen ringer.

Hvis jeg var deg, så ville jeg kanskje sendt mail til klinikken, forklart situasjonen og kanskje bedt embryologene ringe deg hvis det passer. De pleier å være ganske opptatt. Jobben demers krever høy fokus og konsentrasjon. Så jo færre avbrudd, desto bedre. Samtidig kan det skje at de har ledig stund.

Vær klar over at det er uansett lite dem vet på dette tidspunktet. Men de vet i hvert fall om opptining gikk bra. Ellers er det bare vente og se.

Lykke til videre!

Takk for fint svar☺️

hos oss funker det sånn at viss man ringer sykehuset ringer sykepleier deg opp når de har tid. Jeg ringte, da jeg skal på jobb i kveld å må ha hodet på rett plass.

hun sjekket hos embryologen og sa det så fint ut en så lenge. Beklaget for at jeg ringte men hun jeg snakket med viste stor forståelse, det gjorde godt ☺️ Da må man bare håpe videre

masse lykke til til deg også♥️

Takk for fint svar☺️

hos oss funker det sånn at viss man ringer sykehuset ringer sykepleier deg opp når de har tid. Jeg ringte, da jeg skal på jobb i kveld å må ha hodet på rett plass.

hun sjekket hos embryologen og sa det så fint ut en så lenge. Beklaget for at jeg ringte men hun jeg snakket med viste stor forståelse, det gjorde godt ☺️ Da må man bare håpe videre

masse lykke til til deg også♥️

Så bra! Da kan du slappe av litt mer.
Dem er jo babyene våre, enda de er så små.
Men det er mye håp og kjærlighet i dem allerede.

Takk for gode ønsker!

Back
Topp