Fryseforsøk avbrutt

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Fryseforsøket vart dessverre avbrutt i dag[:o] Var visst berre to egg som hadde overlevd opptininga, eg som hadde misforstått litt. Dei to egga som overlevde hadde ikkje vidareutvikla seg til i dag, så då var det over og ut for denne gong. Ingen fleire egg igjen på frys[:o] Blir noken mnd i tenkeboksen no før tredje ICSI. Er ikkje klar for eit tredje forsøk før godt utpå nyåret trur eg.

[:(]Nei så trist[:(]ønsker deg masse lykke til videre,ta vare på deg selv fremover.........

Takk for omtanke alle sammen!

Neeei[:(][:(] Det var jo ikke slik det skulle gå[:(][:(][:(] Masse masse trøsteklemmer fra meg...

Åneeeeiii.......[:(]

nei dette var trist vennen[:(][:(][:(]sender deg kjempe mange trøsteklemmer

ORIGINAL: t.t.h.

nei dette var trist vennen[:(][:(][:(]sender deg kjempe mange trøsteklemmer

ORIGINAL: jente80

[:(]Nei så trist[:(]ønsker deg masse lykke til videre,ta vare på deg selv fremover.........

uff vet ikke hva jeg skal si, men håper pausen gjør dere litt godt og så er dere klar for et nytt år med nye muligheter. og på det tredje skal de skje.

ORIGINAL: TrineM83

Ånei det var veldig trist å høre!!![:(]

ååå, så trist!!!!! [:(]
stell godt med hverandre i dagene som kommer
og ta den tiden dere trenger [:)]
kosemose herfra [;)]

Tuuusen takk for fin omtanke alle sammen! Blei litt grining på morgonkvisten ja, men har i grunn gått greit resten av dagen. Trur eg var litt forberedt på at det kunne gå den veien. Eg klarte likssom ikkje å gle meg skikkelig til forsøket. Men satsar på bedre lykke neste gong! Då må det vel verta vår tur vel???[&o]

Uff å nei så trist[:(][:(][:(] Er absolutt det siste ein treng..

Men klart da kommer til å bli dåkas tur og[:)] Så no må du berre bruka tida til å lada godt opp.

Klemmar

ORIGINAL: Nesing

Uff, slikt er jo en kjempenedtur, så jeg skjønner godt at du er fryktelig skuffet og lei deg! Håper ny runde på nyåret gir et helt annet resultat for dere. Sender deg en stoooor trøsteklem med ønsker om lykke til ved neste forsøk .

Dette var trist å lese, hadde ventet at det kom en annen beskjed.
Du for slappe av og hente deg inn og lade opp batteriene til siste ICSI forsøk, håper det går bedre da...for det har jeg bare bestemt.

Takk, takk for gode ord alle sammen! Hadde ein fin kveld med to gode venninder tross alt i går[:)] Gode vennar som støttar og forstår i alle fall litt er viktig i denne prosessen!

Takk, takk Ivara[:)]

Back
Topp