• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

fryseforsøk avbrutt.

t.t.h.

Elsker forumet
har vært på ul og denne berømte slimmhinna hadde ikke vokst mer en1,77 mm.[:(][:(][:(]har prata med hausken de hadde bestemt at vi måtte avbryte behandlingen, skal starte opp igjen neste syklus. så da er det bare og vente på tr, skulle bruke klexane + prednisolon 10 mg på neste forsøk. kjenner dette tok mote fra meg, men men ingeting og gjør med det.

Huff vennen. [:(][:(][:(]
Skjønner dette tar litt piffen fra en, men jeg krysser fingre og tær for neste gang.

Uff,det var dumt[:(]Gir deg en god klem,lykke til i neste syklus[:)]

Å neeeeei[:(][:@][:'(] Det var jo ikke slik det skulle gå[8|] Håper TR ser sin ankomst fortere enn fy, så dere kjapt er i gang igjen[:)] *Kjempeklemmepå*

Uff, så kjedelig at slimhinnen ikke hadde vokst nok [:(] Skjønner at det satte deg litt ut. Da satser vi på at det er neste syklus som er syklusen med stor S, og som du blir gravid i [;)]

Uff så dumt[&o] Utrulig kjipt å måtte avbryta.. Godt da ikkje er så lenge å venta då i alle fall.

*klemmer*

ORIGINAL: snuppis!

Det var veldig trist å høre t.t.h [:(] Håper at det lykkes bedre på neste forsøk [:)]

God klem fra meg [:)]

takk takk jenter[;)][;)][;)]nå skal jeg bare slappe av og kose meg og lade batteriene[;)][;)][;)]

Lisa: så du har også opplevd og måtte avbryte?hvet du hvorfor det skjer at ikke slimhinna vil vokse?gikk på 10 mg progynova.

dumme dumme slimhinne, neste gang skal den vokse seg stor og sterk, det er bestemt!
Bra du holder motet oppe, det er ikke annet å gjøre selv om det er tungt.

Syns du er sterk jeg:) Masse lykke til videre i neste forsøk

Dette var sjedelig at fryseforsøket ble avbrutt, men krysser fingrene for at alt går etter planen neste gang på nye medisiner.
Da bør de nok få fart på slimhinnen din slik at den danner en god hule for en liten huleboer[;)]

Det var kjedelig! Utrulig kjipt å gå på hormontablettar til ingen nytte og å gå å gleda seg til noko som ikkje vert noko av! Håpar du får ei fin og tjukk slimhinne ved neste forsøk no då!

Kroppen kan være noe hærk av og til! Håper du responderer bedre neste gang, det må jo gå bra!

ja det var ikke så greit og få den beskjeden[&:][&:]men som jorunn på hausken sa så ville de ikke bruke de små nurkene som ligger i fryseren når kroppen ikke er klar, den komentaren fikk meg faktisk til og le[;)][;)]hehe. fikk behandlingsopplegge i dag, skal starte på 8 mg progynova og 10 mg prednisolon når tr kommer[;)][;)]syns det var ganske høy dose med prednisolon[8|][8|][8|]

Back
Topp