Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fryseboks. Vi har plass til det hos oss og dermed var det et selvsagt valg. Gooooood plass, selv til store ting. Flere kurver og inndelinger gjør det likevel veldig oversiktlig.
Jeg har begge deler. Og må si jeg liker fryseskapet best
Det er mer oversiktlig, og jeg føler vi spiser mer mat fra fryseren, bare fordi vi finner det.
Vi har fryseboks, men jeg ville helt klart foretrukket fryseskap om jeg skulle valgt nå :)
Vil tro det er MYE lettere og raskere å finne det man skal ha tak i :p
Jeg vil foretrekke et fryseskap. Bare fordi det er mer plassvennlig. Hvis du har en fryseboks så må du jo også ha plass til å åpne lokket og mister dermed noe veggareal på en måte. En kan ta ut de ulike skuffene og se gjennom uten at skapdøren står åpen i fryseskapet og skal en ha inn noe stort så er det jo bare å fjerne en skuff en periode for eksempel.
Vi har en fryseboks nå, den er liten og billig. Det som ligger nederst blir rett og slett bare liggende dessverre. Min mor skal få overta den når vi er ferdige med oppussing og har fått ferdig bod/teknisk rom der fryser mm. skal stå. Da skal vi ha høyt fryseskap :-)
vi har fryseskap og angrer på det kjøpet. har kjøleskap og fryseskap i samme serien. selve skapet er stort utvendig men veldig liten plass innvendig. så her må vi kjøpe fryseboks nå.
Vi har en liten fryseboks i kjelleren. Det er godt med plass og alt det der, men jeg aner ikke litt hva som ligger oppi der engang....... Så jeg kunne tenkt meg et skap istedet.