Fryse smoothie?

Lillehvitveis

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Det er nå under en mnd til mini skal begynne med smaksprøver på mat! Og jeg har derfor kjøpt noen slike smoothie-poser fra matbutikken. Bakpå står det at åpnet pose er holdbar i 24 timer i kjøleskap.
Men siden det kun er smaksprøver, og da gjerne bare 1-2 ts i begynnelsen kan jeg ikke se for meg at vi klarer å bruke opp en slik pose i løpet av 24 timer. Mitt spørsmål er da; kan man fryse ned resten av innholdet i f. eks isbitformer? :-)

Ja det kan du :)

Går sikkert helt fint. :) Ville bare frosset ned med en gang dere åpner posen da, så det er så ferskt som mulig.

Lurer på om vi skal vente lengre før vi begynner med smaksprøver, så lenge lille legger fint på seg og sånt. Får prate med dem på helsestasjonen når vi skal på neste kontroll. :)

Går sikkert helt fint. :) Ville bare frosset ned med en gang dere åpner posen da, så det er så ferskt som mulig.

Lurer på om vi skal vente lengre før vi begynner med smaksprøver, så lenge lille legger fint på seg og sånt. Får prate med dem på helsestasjonen når vi skal på neste kontroll. :)
Ja, det er nok lurt [emoji106] [emoji5]

Vår også får den næringen han trenger, men han er jo så sinnsykt interssert i maten våres, og kan bli direkte sur om han ikke får mat først..

Vår også får den næringen han trenger, men han er jo så sinnsykt interssert i maten våres, og kan bli direkte sur om han ikke får mat først..
Det var ikke ment som et stikk til noen, bare tenkte selv å vente lengre enn til akkurat 4 mnd før han får smaksprøver, så lenge alt er i orden ellers. :)

Back
Topp